Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/842
Title: Роль комунікативної компетентності керівника туристичних підприємств в умовах ринкових євроінтеграційних процесів
Other Titles: Роль коммуникативной компетентности руководителя туристических предприятий в условиях рыночных евроинтеграционных процессов
The role of communication competence of the head of tourist enterprises in the conditions of market European integration processes
Authors: Корчевська, Л. О.
Корчевская, Л. А
Korchevska, L. O.
Кокорєва, О. В.
Кокорева, О. В
Kokorieva, O. V.
Глинська, А. Є.
Глинская, А. Е.
Glynska, A. Y.
Перелигіна, А. С.
Перелыгина, А. С.
Perelygyna, A. S.
Сокол, М. С.
Сокол, М. С.
Sokol, M.C.
Keywords: комунікативна компетентність
керівник
туристичне підприємство
ринок
євроінтеграційні процеси
коммуникационная компетентность
руководитель
туристическое предприятие
рынок
евроинтеграционные процессы
сommunication competence
leader
tourist enterprise
market
European integration processes
Issue Date: 2021
Publisher: ХНТУ
Citation: Роль комунікативної компетентності керівника туристичних підприємств в умовах ринкових євроінтеграційних процесів. / Корчевська Л. О., Кокорєва О. В., Глинська А. Є., Перелигіна А.С., Сокол М.С. // Вісник ХНТУ. – 2021. – №3 (78). – С.209-215
Series/Report no.: УДК 334.02:65.015;
Abstract: У статті вивчено роль комунікативної компетентності керівника туристичних підприємств в умовах ринкових євроінтеграційних процесів. Досліджено, що керівник перебуває у постійній комунікації: керує підлеглими, спілкується з колегами, веде переговори з партнерами, радиться з фахівцями, обслуговує клієнтів. Від якісного вміння підтримувати й розвивати відносини залежить ефективність роботи керівника, що впливає на емоційну задоволеність і матеріальне благополуччя. Виявлено, що під комунікативною компетентністю керівника турпідприємства розуміється формування його необхідного психічного стану, поведінки й установок. Враховуючі євроінтеграційні тенденції, постає необхідність перейняття міжнародного досвіду та ознайомлення з міжкультурними комунікаціями. Наведено приклад застосування кваліметричної оцінки професійно-комунікативної компетентності як особливо значущої компоненти профілю працівника туристичного підприємства, професійна діяльність яких передбачає постійну міжособистісну взаємодію. На цій основі важливо розробляти дієвий мотиваційний механізм, інакше компетентний працівник не реалізуватиме власний потенціал. Кваліметрична оцінка дозволяє об’єктивно визначити вклад керівника у результати діяльності туристичного підприємства, а також обґрунтувати розмір індивідуальної премії тощо. Досліджено, що в умовах COVID-19 персоналізація сервісу туристичних підприємств досяжна тепер не через особисте спілкування гостей з працівниками, а через інформаційні технології й безконтактні форми взаємодії, у тому числі, через цифрові вивіски, голосові сервіси, чат-боти, а також роботу з біометричними даними. Російська мова В статье изучена роль коммуникативной компетентности руководителя туристических предприятий в условиях рыночных евроинтеграционных процессов. Доказано, что руководитель постоянно коммуницирует: руководит подчиненными, общается с коллегами, ведет переговоры с партнерами, советуется со специалистами, обслуживает клиентов. От качественного умения поддерживать, и развивать отношения зависит эффективность его работы, эмоциональная удовлетворенность и материальное благополучие. Выявлено, что под коммуникативной компетентностью руководителя турпредприятия понимается формирование его необходимого психического состояния, поведения и установок. Учитывая евроинтеграционные тенденции, возникает необходимость заимствования международного опыта и ознакомления с межкультурными коммуникациями._ Приведен пример применения квалиметричной оценки профессионально-коммуникативной компетентности как особо значимой компоненты профиля работника туристического предприятия, профессиональная деятельность которого предполагает постоянное межличностное взаимодействие. На этой основе важно разрабатывать действенный мотивационный механизм, иначе компетентный работник не будет реализовывать собственный потенциал. Квалиметрическая оценка позволяет объективно определить вклад руководителя в результаты _деятельности туристического предприятия, а также обосновать размер индивидуальной премии. Доказано, что в условиях COVID-19 персонализация сервиса туристических предприятий осуществляется не через личное общение гостей с работниками, а через информационные технологии и бесконтактные формы взаимодействия, в _том числе, через цифровые вывески, голосовые сервисы, чат боты, а также работу с биометрическими данными. Англійська мова The article studied the role of communicative competence of the head of tourist enterprises in the conditions of market European integration processes. The head constantly communicates: leads subordinates, communicates with colleagues, negotiates with partners, consults with experts, serves customers it has been proven. From high-quality ability to maintain, and develop relationships depends on the effectiveness of its work, emotional satisfaction and material well-being. The communicative competence of the head of the tour enterprise is the formation of its necessary mental state, behavior and installations is understood it was revealed. There is a need to borrow international experience and familiarization with intercultural communication, given the European integration trends. An example of the application of a qualimetric assessment of professional-communicative competence as a particularly significant component of the employee's profile of a tourist enterprise, whose professional activity implies constant interpersonal interaction. On this basis it is important to develop an effective motivational mechanism, otherwise the competent worker will not implement its own potential. A qualimetric assessment allows you to objectively determine the contribution of the head into the results of the tourist enterprise, as well as to substantiate the size of the individual prize. In the conditions of COVID-19 personalization of the service of tourist enterprises is carried out not through personal communication with employees, but through information technology and non-contact forms of interaction, including through digital signs, voice services, chat bots, as well as work with biometric data it has been proven.
Description: Журнал категорії Б
URI: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/842
ISSN: 2078 – 4481
Appears in Collections:Статті



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.