Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/843
Title: Види та ризики комунікативних зв’язків персоналу у формуванні інноваційного середовища туристичного підприємства
Other Titles: Виды и риски коммуникативных связей персонала в формировании инновационной среды туристического предприятия
The Types and Risks of Communicative Relations of Staff in the Formation of the Innovative Environment of Tourism Enterprise
Authors: Глинська, А. Є.
Глинська, А. Є.
Glynska, A. Y.
Корчевська, Л. О.
Корчевская, Л. А.
Korchevska, L. O.
Кокорєва, О. В.
Кокорева, О. В.
Kokorieva, O. V.
Keywords: інноваційне середовище
комунікативні зв’язки
персонал
ризики
туристичне підприємство
инновационная среда
коммуникативные связи
персонал
риски
туристическое предприятие
innovative environment
communicative relations
staff
risks
tourism enterprise
Issue Date: 2021
Publisher: Видавничий дім «Інжек»
Citation: Глинська, А. Є. Види та ризики комунікативних зв’язків персоналу у формуванні інноваційного середовища туристичного підприємства. / Глинська А. Є., Корчевська Л. О. Кокорєва О. В // Бізнес Інформ. – 2021. – №7. – C. 70-75.
Series/Report no.: УДК 334.02:65.015;
Abstract: Українська мова Метою статті є аналіз ролі комунікаційних зв’язків та їх видів у формуванні інноваційного середовища туристичного підприємства, визначення ризиків, які можуть виникати в результаті їх існування. Визначено неможливість генерування інноваційних підходів без створення відповідного комунікативного простору, який базується на відповідних психологічних засадах. Персонал має навчитися з повагою прислухатися до ідей інших учасників, переконувати в перспективності власних ідей, співпрацювати у вирішенні виникаючих завдань, використовувати творчий підхід і готовність експериментувати в будь-яких питаннях. Значну увагу в статті присвячено можливим комунікативним інструментам, які можуть застосовуватися на різних етапах інноваційного процесу, які в комплексному впровадженні створюють інноваційну комунікативну мережу та простір. Для кожного етапу виділено вірогідні ризики, які можуть створити перепони для досягнення поставленої цілі. На основі існуючих досліджень було виділено чотири моделі комунікативних зв’язків залежно від розміру туристичного підприємства та ролі керівництва в інноваційних процесах. А саме: 1) «Центр підтримки» – бере свій початок у генеральному офісі туристичної мережі або в конкретному відділі великої туристичної корпорації. 2) «Креативна команда» – це команда, у якій комунікації здійснюються за принципом матричної організаційної структури. 3) «Ядро інноваційних змін» – формат створення окремого R&D-відділу, відповідального за пошук нових ідей і креативних форматів надання послуг, має фінансування та власну оргструктуру. 4) «Туристичний стартап» – невелике підприємство, бізнес-моделлю якого є новий для ринку креативний підхід. Російська мова Целью статьи является анализ роли коммуникационных связей и их видов в формировании инновационной среды туристического предприятия, определение рисков, которые могут возникать в результате их существования. Определены невозможность генерирования инновационных подходов без создания соответствующего комуникативного пространства, основанного на соответствующих психологических началах. Персонал должен научиться с уважением прислушиваться к идеям других участников, убеждать в перспективности собственных идей, сотрудничать в решении возникающих задач, использовать творческий подход и готовность экспериментировать в любых вопросах. Значительное внимание в статье посвящено возможным коммуникативным инструментам, которые могут применяться на различных этапах инновационного процесса, которые в комплексном внедрении создают инновационную коммуникативную сеть и пространство. Для каждого этапа выделены возможные риски, которые могут создать препятствия для достижения поставленной цели. На основе существующих исследований было выделено четыре модели коммуникативных связей в зависимости от размера туристического предприятия и роли руководства в инновационных процессах. А именно: 1) «Центр поддержки» - берет свое начало в генеральном офисе туристической сети или в конкретном отделе крупной туристической корпорации. 2) «Креативная команда» - это команда, в которой коммуникации осуществляются по принципу матричной организационной структуры. 3) «Ядро инновационных перемен» - формат создания отдельного R & D-отдела, ответственного за поиск новых идей и креативных форматов предоставления услуг, имеет финансирования и собственную оргструктуру. 4) «Туристический стартап» - небольшое предприятие, бизнес-моделью которого является новый для рынка креативный подход. Англійська мова The ar cle is aimed at analyzing the role of communica ve rela ons and their types in the forma on of an innova ve environment of a tourism enterprise, to iden fy risks that may arise as a result of their existence. The impossibility of genera ng innova ve approaches without crea ng an appropriate communica ve space based on the relevant psychological principles is determined. The sta should learn to respec ully listen to the ideas of other par cipants, convince in the prospects of their own ideas, cooperate in solving emerging problems, use a crea ve approach and readiness to experiment in any issues. The ar cle pays much a en on to possible communica ve instruments that can be used at di erent stages of the innova on process, which in complex implementa on create an innova ve communica on network and space. For each stage, probable risks are allocated that can create obstacles to achieve the goal. Based on exis ng research, four models of communica ve rela ons were allocated depending on the size of the tourism enterprise and the role of management in innova ve processes. They are: 1) «Support Center», which originates in the general o ce of the tourism network or in a speci c department of a large travel corpora on. 2) «Crea ve team» is a team in which communica ons are carried out on the principle of matrix organiza onal structure. 3) «Core of innova ve changes» is the format of crea ng a separate R&D department responsible for nding new ideas and crea ve formats for the provision of services, with separate funding and own organizing structure. 4) «Tourism startup» is a small enterprise, the business model of which is a crea ve approach for the market.
Description: Журнал категорії Б
URI: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/843
ISSN: 2222 – 4459 (print) ; 2311-116Х (online)
Appears in Collections:Статті



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.