Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/856
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТрухачова, К. В.-
dc.contributor.authorТрухачёва, Е. В.-
dc.contributor.authorTrukhachova, K.V.-
dc.contributor.authorВласенко, А. Л.-
dc.contributor.authorВласенко, А. Л.-
dc.contributor.authorVlasenko, А. L.-
dc.date.accessioned2021-11-26T10:14:10Z-
dc.date.available2021-11-26T10:14:10Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationТрухачова, К. В. Теоретичні аспекти управлінських утопій у рекламній діяльності туристичного підприємства / К. В. Трухачова, А. Л. Власенко // Вісник ХНТУ. – 2019. – № 4 (71). – С. 173-180uk_UA
dc.identifier.issn2078 – 4481-
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/856-
dc.descriptionЖурнал категорії Бuk_UA
dc.description.abstractУкраїнська мова У даній роботі розглянуті теоретичні аспекти змістовного наповнення утопії, що дало змогу вирішити питання дефініції «Управлінська утопія», «Управлінський утопізм» та конкретизувати поняття «Споживчі утопії». Основними характеристиками управлінської утопії виділені унікальність і автентичність, наведено їх авторське тлумачення. Продакт-плейсмент (РР), як споживча утопія, ненав'язливо формує в споживача думку про підприємство, його товари або послуги, тим самим сприяє росту впізнаваності й іміджу на утопічних засадах «споживчого раю. Будь яку управлінську утопію, в тому числі й споживчу, можна розробляти та оцінювати за трьома критеріями: бажаність, життєздатність, досяжність. За змістовним наповненням продакт-плейсменту, як варіації управлінських утопій, авторами запропонована піраміда впізнаваності туристичного продукту та надано характеристику кожного її рівня. Російська мова В данной работе рассмотрены теоретические аспекты содержательного наполнения утопии, что позволило решить вопрос дефиниции «Управленческая утопия», «Управленческий утопизм» и конкретизировать понятие «Потребительские утопии». Основными характеристиками управленческой утопии выделены уникальность и аутентичность, приведено их авторское толкование. Продакт-плейсмент (РР), как потребительская утопия, ненавязчиво формирует у потребителя мнение о предприятии, его товаре или услуге, тем самым способствует росту узнаваемости имиджа на утопических принципах «потребительского рая». Любую управленческую утопию, в том числе и потребительскую, можно разрабатывать и оценивать по трем критериям: желанность, жизнеспособность, достижимость. По содержательному наполнению продакт-плейсмента, как вариации управленческих утопий, авторами разработана пирамида узнаваемости туристического продукта и охарактеризован каждый ее уровень. Англійська мова In this work the theoretical aspects of the content of utopia were considered, which allowed us to solve the definition of “Managerial utopia”, “Managerial utopianism” and specify the concept of “Consumer utopia”. The fundamental principles of managerial utopia are uniqueness and authenticity, the author`s interpretation is given. Product placement (PP), as a consumer utopia, unobtrusively forms a consumer`s opinion about the enterprise, its product or service, thereby contributing to the growth of image recognition on the utopian principles of “consumer paradise”. Any managerial utopia, including consumer utopia, can be developed and evaluated according to three criteria: desirability, vitality and attainability. According to the content of the product placement, as a variation of managerial utopias, the authors developed a pyramid of recognition of a tourism product and characterized each of its levels.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК 338.48:659;-
dc.subjectуправлінська утопіяuk_UA
dc.subjectуправлінський утопізмuk_UA
dc.subjectспоживча утопіяuk_UA
dc.subjectпродакт-плейсментuk_UA
dc.subjectтуристичне підприємствоuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectпіраміда впізнаваностіuk_UA
dc.subjectкритерії оцінюванняuk_UA
dc.subjectуправленческая утопияuk_UA
dc.subjectуправленческий утопизмuk_UA
dc.subjectпотребительская утопияuk_UA
dc.subjectпродакт-плейсментuk_UA
dc.subjectтуристическое предприятиеuk_UA
dc.subjectимиджuk_UA
dc.subjectпирамида узнаваемостиuk_UA
dc.subjectкритерии оценкиuk_UA
dc.subjectmanagerial utopiauk_UA
dc.subjectmanagerial utopianismuk_UA
dc.subjectconsumer utopiauk_UA
dc.subjectproduct placementuk_UA
dc.subjecttourism companyuk_UA
dc.subjectimageuk_UA
dc.subjectrecognition pyramiduk_UA
dc.subjectcriteria assessmentuk_UA
dc.titleТеоретичні аспекти управлінських утопій у рекламній діяльності туристичного підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeТеоретические аспекты управленческих утопий в рекламной деятельности туристического предприятияuk_UA
dc.title.alternativeTheoretical aspects of management utopia in advertising activity of a tourism companyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.