Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/859
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВласенко, Н. А.-
dc.contributor.authorВласенко, Н. А.-
dc.contributor.authorVlasenko, N. A.-
dc.contributor.authorСавіна, Г. Г-
dc.contributor.authorСавина, Г. Г.-
dc.contributor.authorSavina, H. H.-
dc.contributor.authorСавін, С. Ю.-
dc.contributor.authorСавин, С. Ю.-
dc.contributor.authorSavin, S. Yu.-
dc.contributor.authorНабока, Р. М.-
dc.contributor.authorНабока, Р. Н.-
dc.contributor.authorNaboka, R. M.-
dc.contributor.authorТрухачова, К. В.-
dc.contributor.authorТрухачёва, Е. В.-
dc.contributor.authorTrukhachova, K. V.-
dc.contributor.authorМанзик, М. В.-
dc.contributor.authorМанзик, М. В.-
dc.contributor.authorManzyk, M. V.-
dc.date.accessioned2021-11-26T11:33:57Z-
dc.date.available2021-11-26T11:33:57Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationРекламні особливості на ринку туристичних послуг, як універсалій «Маркетингу взаємовідносин» у контексті формування стратегії збуту в ключі PR-технологій створення лояльної поведінки споживача / Н. А. Власенко, Г. Г. Савіна, С. Ю. Савін та ін. // Вісник ХНТУ. – 2021. – № 3 (78). – С. 200-208uk_UA
dc.identifier.issn2078 – 4481-
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/859-
dc.descriptionЖурнал категорії Бuk_UA
dc.description.abstractУкраїнська мова Отримання туристичним підприємством певних переваг в бізнесі можливе тільки за наявності лояльності споживачів до їх продукту, саме тому актуалізується питання дослідження особливостей поведінки споживачів на ринку туристичних послуг. Метою статті є дослідження ролі та значення реклами послуг на туристичному ринку у контексті вибудовування взаємовідносин із споживачем як універсалію маркетингу з успішного просування у стратегії збуту. Досліджено процес вибудовування взаємовідносин із споживачем за допомогою «Чорної скрині» свідомості покупця. Розкрито її сутність, що охоплює особливості споживача й процес прийняття рішення та його етапи. Доведено, що вивчення поведінки споживачів на ринку туристичних послуг є складним і трудомістким процесом, оскільки ситуація на ринку туристичних послуг характеризується високою динамічністю й багатофакторністю та суттєво змінює плани і впливає на стійкість підприємств. Акцентовано увагу на розумінні потреб споживачів і сутності процесу придбання, як основі успішної маркетингової стратегії збуту та поетапно його розглянуто. З’ясовано, що процес придбання за своєю суттю ні що інше, я просування туристичного продукту до споживача з моменту, коли в нього у свідомості виникає потреба, до того моменту, коли проводиться аналіз доцільності придбання. Виділено додаткові чинники «маркетингу взаємовідносин», що вимагають особливої уваги саме у сфері туристичних послуг, в залежності від пропонованого туристичного продукту: ексклюзивність, унікальністю або, навпаки, широкою його популярністю. Представлено замкнений цикл комунікативної системи рекламної діяльності туристичного підприємства та виділено його основні елементи. Докладно розглянуто особливі риси туристичної реклами, що визначаються специфікою як самої реклами, так і особливостями системи туризму та її туристичного продукту. Описано типи реклами туристичних послуг та виділені основні принципи реклами, що необхідно враховувати при її розробці. Російська мова Получение туристическим предприятием определенных преимуществ в бизнесе возможно только при наличии лояльности потребителей к их продукту, именно поэтому актуализируется вопрос исследования особенностей поведения потребителей на рынке туристических услуг. Целью статьи является исследование роли и значения рекламы услуг на туристическом рынке в контексте выстраивания взаимоотношений с потребителем как универсалия маркетинга по успешному продвижению в стратегии сбыта. Исследован процесс выстраивания взаимоотношений с потребителем с помощью «Черного ящика» сознания покупателя. Раскрыта его сущность, которая охватывает особенности потребителя, процесс принятия решения и его этапы. Доведено, что изучение поведения потребителей на рынке туристических услуг является сложным и трудоемким процессом, поскольку ситуация на рынке туристических услуг характеризуется высокой динамичностью и многофакторностью, существенно меняет планы и влияет на стойкость предприятий. Акцентировано внимание на понимании потребностей потребителей и сущности процесса приобретения как основы успешной маркетинговой стратегии сбыта и поэтапно его рассмотрено. Выяснено, что процесс приобретения по своей сути не что иное, как продвижение туристического продукта к потребителю с момента, когда у него в сознании возникает потребность, к тому моменту, когда проводится анализ целесообразности приобретения. Выделены дополнительные факторы «маркетинга взаимоотношений», которые требуют особого внимания именно в сфере туристических услуг, в зависимости от предлагаемого туристического продукта: эксклюзивность, уникальностью или, наоборот, широкой его популярности. Представлен замкнутый цикл коммуникативной системы рекламной деятельности туристического предприятия и выделено его основные элементы. Подробно рассмотрено особые черты туристической рекламы, которые определяются спецификой как самой рекламы, так и особенностями системы туризма и ее туристического продукта. Описаны типы рекламы туристических услуг и выделенные основные принципы рекламы, которые необходимо учитывать при ее разработке. Англійська мова Obtaining a tourist enterprise certain advantage in business is possible only in the presence of consumer loyalty to their product, which is why the question of studying the characteristics of consumer behavior in the market of tourist services is relevant. The aim of the article is to study the role and importance of advertising services in the tourism market in the context of building relationships with consumers as a universal marketing for successful promotion in sales strategy. The process of building a relationship with the consumer with the help of the "Black Chest" of the buyer's consciousness is studied. Its essence is revealed, which covers the characteristics of the consumer and the decision-making process and its stages. It is proved that the study of consumer behavior in the market of tourist services is a complex and time-consuming process, as the situation in the market of tourist services is characterized by high dynamism and multifactoriality and significantly changes plans and affects the sustainability of enterprises. Emphasis is placed on understanding the needs of consumers and the essence of the acquisition process as the basis of a successful marketing strategy and gradually considered it. It turned out that the process of acquisition is essentially nothing more than the promotion of a tourist product to the consumer from the moment when he needs it in his mind, until the moment when the analysis of the feasibility of the purchase. Additional factors of "relationship marketing" are selected, which require special attention in the field of tourist services, depending on the proposed tourist product: exclusivity, uniqueness or, conversely, its wide popularity. The closed cycle of the communicative system of advertising activity of the tourist enterprise is presented and its basic elements are allocated. The special features of tourist advertising are considered in detail, which are determined by the specifics of both the advertising itself and the features of the tourism system and its tourist product. The types of advertising of tourist services are described and the basic principles of advertising that must be taken into account in its development are highlighted.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК 338.487:659.1]: [659.4:316.62];-
dc.subjectтуристична рекламаuk_UA
dc.subjectринок туристичних послугuk_UA
dc.subjectстратегія збутуuk_UA
dc.subjectповедінка споживачаuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectпросування туристичного продуктуuk_UA
dc.subjectтуристическая рекламаuk_UA
dc.subjectрынок туристических услугuk_UA
dc.subjectстратегия сбытаuk_UA
dc.subjectповедение потребителяuk_UA
dc.subjectмаркетинговые коммуникацииuk_UA
dc.subjectпродвижение туристического продукта.uk_UA
dc.subjectourist advertisinguk_UA
dc.subjectmarket of tourist servicesuk_UA
dc.subjectsales strategyuk_UA
dc.subjectconsumer behavioruk_UA
dc.subjectmarketing communicationsuk_UA
dc.subjectpromotion of tourist productuk_UA
dc.titleРекламні особливості на ринку туристичних послуг, як універсалій «Маркетингу взаємовідносин» у контексті формування стратегії збуту в ключі PR-технологій створення лояльної поведінки споживачаuk_UA
dc.title.alternativeРекламные особенности на рынке туристических услуг, как универсалий «Маркетинга взаимоотношений» в контексте формирования стратегии сбыта в ключе PR-технологий создания лояльного поведения потребителяuk_UA
dc.title.alternativeThe peculiarities of advertising the tourist market, fs a universalium of «Marketing relations» in the context of sale stratagy formation with PR-technologies for building customer loyaltyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.