Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/860
Title: Реалізація завдань логістики ресурсної бази туризму в ключі тенденцій розвитку поведінки споживача, аспекти: екологізації, валеології, курортології та анімації
Other Titles: Реализация задач логистики ресурсной базы туризма в ключе тенденций развития поведения потребителя, аспекты: экологизации, валеологии, курортологии и анимации
Implementation of tasks for logistics to the resource base on tourism in the key of development trends in the direction of consumer behavior, aspects: ecologization, valeology, SPA treatment and animation
Authors: Трухачова, К. В.
Трухачёва, Е. В.
Trukhachova, K. V.
Власенко, Н. А.
Власенко, Н. А.
Vlasenko, N. A.
Билим, О. С.
Былым, Е. С.
Bylym, O. S.
Шульга, М. О.
Шульга, М. А.
Shulga, M. O.
Перелигіна, А. С.
Перелыгина, А. С.
Perelygina, A. S.
Keywords: туристична логістика
туристичні ресурси
туристичний бізнес
тенденції розвитку поведінки споживача
екологізація
валеологія
курортологія
анімація
туристическая логистика
туристические ресурсы
туристический бизнес
тенденции развития поведения потребителя
экологизация
валеология,
курортология
анимация
tourism logistics
tourism resources
tourism business
trends in the development of consumer behavior
greening
valeology
SPA treatment
animation
Issue Date: 2021
Publisher: ХНТУ
Citation: Реалізація завдань логістики ресурсної бази туризму в ключі тенденцій розвитку поведінки споживача, аспекти: екологізації, валеології, курортології та анімації / К.В. Трухачова, Н.А. Власенко, О.С. Билим, М.О. Шульга, А.С. Перелигіна // Вісник ХНТУ. – 2021. – № 3 (78). – С. 216-230
Series/Report no.: УДК 338.486: 483.1(485);
Abstract: Українська мова У даній праці докладно розглянуті ключові завдання логістики ресурсної бази туризму й можливості їх реалізації з позицій екологізації, валеології, курортології та анімації з урахуванням тенденцій розвитку поведінки споживача туристичного продукту/послуги. Доведено необхідність впровадження концепції логістичного підходу до управління на підприємствах за для досягнення і утримання своїх конкурентних переваг в туристичному бізнесі. Відмічено, що процес впровадження логістичного підходу до управління в туристичному бізнесі не суперечить внутрішній соціально-економічній політиці туристичного підприємства і не тягне за собою кардинальних нововведень. Даний підхід лише доповнює її, виводячи, як окреме підприємство, так і всю систему туристичного бізнесу на більш високий рівень розвитку, що забезпечує поліпшення економічного, ресурсного, екологічного стану територій та країни. Встановлено, що логістика ресурсної бази є компонентом системи управління в туристичному бізнесі, яка містить функціональні області і вирішує певні завдання пов’язані: із визначенням значення ресурсної бази для бізнесу і споживача; раціональним використанням туристичних ресурсів та логістичною оцінкою потенціалу й науково-методичною реалізацією логістичного підходу до управління ресурсами туризму. Визначено місце логістики ресурсної бази у системі управління в туристичному бізнесі. З'ясовано наступне: логістична оцінка рекреаційних туристичних ресурсів базується на визначенні їх логістичного потенціалу, тобто максимально можливої для даного туристичного ресурсу кількості споживачів (потік туристів); в сучасній науковій літературі існує чотири підходи до методики визначення логістичного потенціалу ресурсної бази туризму. Окреслено сутність й значення туристичних ресурсів для бізнесу і споживача, виділено три їх категорії та два класи. Досліджено питання раціонального використання туристичних ресурсів, з позицій екологізації, валеології, курортології та анімації з урахуванням тенденцій розвитку споживача туристичного продукту/послуги. Виділено суб’єктивні категорії екологічного усвідомлення в значенні раціонального використання ресурсної бази туризму. Виокремлено: детермінанти формування «здорового стилю життя» у суб'єктивній системі життєздатності – «Трикутник особистості»; умови та фактори формування «здорового стилю життя», як поведінки споживача рекреаційних туристичних ресурсів. Дістало подальшого розвитку поняття «здорового стилю життя» та концепція валеотурізму. Російська мова В данной работе подробно рассмотрены ключевые задачи логистики ресурсной базы туризма и возможности их реализации с позиций экологизации, валеологии, курортологии и анимации с учетом тенденций развития поведения потребителя туристического продукта / услуги. Доказана необходимость внедрения концепции логистического подхода к управлению на предприятиях для достижения и удержания своих конкурентных преимуществ в туристическом бизнесе. Отмечено, что процесс внедрения логистического подхода к управлению в туристическом бизнесе не противоречит внутренней социально-экономической политике туристического предприятия и не влечет за собой кардинальных нововведений. Данный подход лишь дополняет ее, выводя, как отдельное предприятие, так и всю систему туристического бизнеса на более высокий уровень развития, обеспечивает улучшение экономического, ресурсного, экологического состояния территорий и страны. Установлено, что логистика ресурсной базы является компонентом системы управления в туристическом бизнесе, которая содержит функциональные области и решает определенные задачи связанные с: установлением значением ресурсной базы для бизнеса и потребителя; рациональным использованием туристических ресурсов; логистической оценкой потенциала и научно-методической реализацией логистического подхода к управлению ресурсами туризма. Определено место логистики ресурсной базы в системе управления туристического бизнеса. Выяснено следующее: логистическая оценка рекреационных туристических ресурсов базируется на определении их логистического потенциала, то есть максимально возможной для данного туристического ресурса количества потребителей (поток туристов); в современной научной литературе существуют четыре подхода к методике определения логистического потенциала ресурсной базы туризма. Обусловлены сущность и значение туристических ресурсов для бизнеса и потребителя, выделены три их категории и два класса. Исследован вопрос рационального использования туристических ресурсов, с позиций экологизации, валеологии, курортологии и анимации с учетом тенденций развития потребителя туристического продукта / услуги. Выделены субъективные категории экологического сознания в смысле рационального использования ресурсной базы туризма. Выделены: детерминанты формирования «здорового стиля жизни» в субъективной системе жизнеспособности - «Треугольник личности»; условия и факторы формирования «здорового стиля жизни», как поведения потребителя рекреационных туристических ресурсов. Получило дальнейшее развитие понятие «здорового образа жизни» и концепция валеотуризма. Англійська мова This paper discusses in detail the key tasks of logistics on the resource base of tourism and the possibilities of their implementation from the standpoint of greening, valeology, SPA treatment and animation, taking into account the trends in the development of consumer behavior of a tourist product / service. The necessity of introducing the concept of a logistic approach to enterprise management in order to achieve and maintain their competitive advantages in the tourism business has been proved. It is noted that the process of introducing a logistic approach to management in the tourism business does not contradict the internal socio-economic policy of a tourism enterprise and does not entail cardinal innovations. This approach only complements it, bringing both an individual enterprise and the entire tourism business system to a higher level of development, provides an improvement in the economic, resource, ecological state of the territories and the country. It has been established that the logistics of the resource base is a component of the management system in the tourism business, which contains functional areas and solves certain problems associated with: establishing the value of the resource base for business and consumers; rational use of tourist resources; logistic assessment of potential and scientific and methodological implementation of a logistic approach to tourism resource management. The place of logistics of the resource base in the management system of the tourism business has been determined. The following was found out: the logistic assessment of recreational tourist resources is based on the determination of their logistic potential, that is, the maximum possible number of consumers for a given tourist resource (tourist flow); in modern scientific literature, there are four approaches to the methodology for determining the logistics potential of the resource base of tourism. The essence and significance of tourist resources for business and consumers are determined, their three categories and two classes are identified. The issue of rational use of tourist resources is investigated from the standpoint of ecologization, valeology, SPA treatment and animation, taking into account the development trends of the consumer of the tourist product / service. The subjective categories of ecological consciousness in the sense of the rational use of the resource base of tourism are highlighted. Highlighted: determinants of the formation of a "healthy lifestyle" in the subjective system of vitality - "personality triangle"; conditions and factors for the formation of a "healthy lifestyle" as the behavior of a consumer of recreational tourism resources. The concept of "healthy lifestyle" and the concept of valetourism were further developed.
Description: Журнал категорії Б
URI: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/860
ISSN: 2078 – 4481
Appears in Collections:Статті



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.