Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/921
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоваленко, О. М.-
dc.contributor.authorKovalenko, Oleksandra-
dc.date.accessioned2022-01-09T18:13:17Z-
dc.date.available2022-01-09T18:13:17Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКоваленко, О. М. Управління стратегічними перевагами виробників сільськогосподарської продукції на світовому аграрному ринку (на прикладі Каховська філія ТОВ «АТ КАРГІЛЛ») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / О. М. Коваленко ; науковий керівник д.е.н., проф. В. М. Фомішина. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 111 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/921-
dc.description.abstractУкраїнська мова Конкуренція та конкурентоспроможність є головними ознаками ринкової еконо¬міки. Ці категорії нерозривно пов’язані між собою, оскільки конкурентоспроможність можлива лише за наявності конкуренції, рівень якої істотно від¬різняється як на окремих ринках (готової продукції та засобів виробництва, внутрішньому та зовніш¬ньому), так і в різні періоди на одному і тому ж ринку. Одні галузі отримують високий прибуток, інші - є збитковими. Формування конкурентних ринкових відносин у сучасних умовах є одним із першочергових завдань держави. Загострення конкурентних відносин у середовищі функціонування агровиробників змушує їх активно відстоювати свої інтереси на галузевому ринку. Вони повинні докладати значних зусиль, щоби забезпечити відповідність своєї продукції зростаючим вимогам споживачів. Розробка комплексу заходів, спрямованих на забезпечення конкурентоспроможності вироблюваної продукції, здобуття конкурентних переваг є важливим завданням для будь-якого сільськогосподарського підприємства. Англійська мова Competition and competitiveness are the main features of a market economy. These categories are inextricably linked, as competitiveness is possible only in the presence of competition, the level of which differs significantly in individual markets (finished products and means of production, domestic and foreign), and in different periods in one and the same same market. Some industries are highly profitable, others are unprofitable. The formation of competitive market relations in modern conditions is one of the priority tasks of the state. Exacerbation of competitive relations in the environment of agricultural producers forces them to actively defend their interests in the industry market. They must make significant efforts to ensure that their products meet the growing demands of consumers. Development of a set of measures aimed at ensuring the competitiveness of products, gaining competitive advantage is an important task for any agricultural enterprise.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UA
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльністьuk_UA
dc.subjectзовнішні ринкиuk_UA
dc.subjectсертифікаціяuk_UA
dc.subjectекологічний менеджментuk_UA
dc.subjectаграрний ринокuk_UA
dc.subjectcompetitionuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectcompetitive advantagesuk_UA
dc.subjectforeign economic activityuk_UA
dc.subjectforeign marketsuk_UA
dc.subjectcertificationuk_UA
dc.subjectecological managementuk_UA
dc.subjectgarrison marketuk_UA
dc.titleУправління стратегічними перевагами виробників сільськогосподарської продукції на світовому аграрному ринку (на прикладі Каховська філія ТОВ «АТ КАРГІЛЛ»)uk_UA
dc.title.alternativeManagement of strategic advantages of agricultural producers in the world agricultural market (the case of Kakhovka branch of LLC «JSC CARGILL»)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальність 073 Менеджмент освітньо-професійної програми «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності»



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.