Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/952
Title: Дизайн одягу та особливості його просування у Херсоні
Other Titles: Design of clothes and features of its promotion in the southern region
Authors: Борисова, М. О.
Borysova, M.
Keywords: fashion-продукт
fashion-маркетинг
маркетингові стратегії
просування
модний одяг
PR-технології
fashion product
fashion marketing
marketing strategy
promotion
fashionable clothing
PR technologies
Issue Date: 2021
Publisher: ХНТУ
Citation: Борисова, М. О. Дизайн одягу та особливості його просування у Херсоні : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / Борисова М. О.; науковий керівник к.т.н., доцент Артеменко М. П. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 92 с.
Abstract: У роботі розглянуто проблеми просування модного одягу на прикладах міжнародного та українського досвіду. Визначено основні сучасні маркетингові концепції просування модних продуктів, визначено орієнтаційноціннісну сферу габітуса та принципи роботи з ним. На базі отриманих результатів дослідження розроблено рекомендації щодо просування модного одягу у Південному регіоні України. Розроблено серію легких суконь для молодих жінок, чотири моделі з якої виготовлено в матеріалі.The paper deals with the problems of promoting fashion clothes in the examples of international and Ukrainian experience. The main modern marketing concepts of promotion of fashion products are determined, orientational values of Gabitus and the principles of working with it are determined. Based on the obtained results it has been developed recommendations for promoting fashion clothes in the southern region of Ukraine. A series of light dresses for young women has been developed, four models from which are made in the material.
URI: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/952
Appears in Collections:Спеціальність 022 Дизайн



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.