Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/957
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЄвтушенко, К. А.-
dc.contributor.authorYevtushenko, K. A.-
dc.date.accessioned2022-01-27T13:06:54Z-
dc.date.available2022-01-27T13:06:54Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЄвтушенко, К. А. Засоби візуальної комунікації з гравцем у відеоіграх : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / Євтушенко К. А. ; науковий керівник заслужений діяч мистецтв України, професор Степанян Ю. Г. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 101 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/957-
dc.description.abstractУ результаті проведеного дослідження засобів візуальної актуалізації відеоігор та комунікації розробника із гравцем, за допомогою якої йде маніпулятивне психологічне залучення цільової аудиторії, було встановлено основні актуальні графічні прийоми. Дипломний звіт демонструє розгляд особливостей вивчення відеоігор, як нових медіа і кореляцію виявлених ознак із різними формами комунікації, тлумачення поняття “візуальна комунікація” та її прояви в ігропромі. На основі рекомендацій та маркетингових досліджень створено концепт-арт ігрової героїні, її екіпірування і локацій. У результаті сформовано відеоролик із процесом розробки концептуального вирішення та презентаційні плакати з повним об’ємом графічного матеріалу дипломного проекту. As a result of the study of the means of visual actualization of video games and communication of the developer with the player, through which there is a manipulative psychological involvement of the target audience, the main relevant graphic techniques were established. The diploma report demonstrates the consideration of the peculiarities of the study of video games, as new media and the correlation of the identified features with different forms of communication, interpretation of the concept of "visual communication" and its manifestations in the game industry. Based on the recommendations and marketing research, the concept art of the game heroine, her equipment and locations were created. The result is a video with the process of developing a conceptual solution and presentation posters with the full amount of graphic material for the thesis project.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectкомп’ютерна графікаuk_UA
dc.subjectвідеоігриuk_UA
dc.subjectгейм дизайнuk_UA
dc.subjectвізуальна комунікаціяuk_UA
dc.subjectімерсивністьuk_UA
dc.subjectcomputer graphicsuk_UA
dc.subjectvideo gamesuk_UA
dc.subjectgame designuk_UA
dc.subjectvisual communicationuk_UA
dc.subjectimmersionuk_UA
dc.titleЗасоби візуальної комунікації з гравцем у відеоіграхuk_UA
dc.title.alternativeMeans of visual communication with the player in video gamesuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальність 022 Дизайн



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.