Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/961
Title: Роль друкованої рекламної продукції в маркетингу сучасних компаній
Other Titles: The role of printed advertising products in the marketing of modern companies
Authors: Сидоренко, В. В.
Sydorenko, V.V.
Keywords: маркетинг
друкована рекламна продукція
дизайн
графічний дизайн
розвиток реклами
marketing
printed advertising products
design
graphic design
advertising development
Issue Date: 2021
Publisher: ХНТУ
Citation: Сидоренко, В. В. Роль друкованої рекламної продукції в маркетингу сучасних компаній : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / Сидоренко В. В. ; науковий керівник Заслужений діяч мистецтв України, професор Степанян Ю. Г. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 116 с.
Abstract: Метою даного дослідження є проведення аналізу сучасного ринку рекламної друкованої продукції та визначення її ефективності в маркетинговому розвитку сучасної компанії. Актуальність дипломної роботи полягає в тому, що на даний час кожна компанія зацікавлена в тому, щоб ефективно просувати свою продукцію або послуги на ринку, а для цього необхідно визначити чи є ефективним для цього друкована рекламна продукція. Перший розділ націлений на аналіз маркетингу та друкованої рекламної продукції в сучасному світі. Також в ньому сформовано мету та поставлено завдання дослідження. В другому розділі розглянуто аналогове середовище рекламної друкованої продукції та визначено основні критерії для її розробки. Третій розділ присвячено визначенню та аналізу основних рекламних носіїв, аналізу компанії, для якої розробляється рекламна продукція та визначення основних носіїв. В четвертому розділі коротко описано концепцію розробленої рекламної друкованої продукції з описом обов’язкових елементів. П’ятий розділ – маркетингові дослідження. Він націлений на комплексне опитування респондентів, стосовно їх уподобань в дизайні рекламної продукції. The purpose of this study is to analyze the modern market of advertising printed products and determine its effectiveness in the marketing development of a modern company. The relevance of the thesis is that currently every company is interested in effectively promoting its products or services in the market, and to do this it is necessary to determine whether it is effective for this printed advertising products. The first section focuses on the analysis of marketing and printed advertising products in the modern world. It also formed the purpose and objectives of the study. The second section considers the analog environment of advertising printed products and identifies the main criteria for its development. The third section is devoted to the definition and analysis of the main advertising media, the analysis of the company for which the advertising products are developed and the definition of the main media. The fourth section briefly describes the concept of the developed advertising printed products with the description of obligatory elements. The fifth section is marketing research. It is aimed at a comprehensive survey of respondents regarding their preferences in the design of advertising products.
URI: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/961
Appears in Collections:Спеціальність 022 Дизайн



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.