Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/970
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗінченко, А. О.-
dc.contributor.authorZinchenko, A. O.-
dc.date.accessioned2022-01-27T18:17:20Z-
dc.date.available2022-01-27T18:17:20Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЗінченко, А. О. Візуальна стимуляція уваги в навчальному відео : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / Зінченко А. О. ; науковий керівник д.т.н., професор Чепелюк О. В. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 97 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/970-
dc.description.abstractВ останні роки система дистанційного навчання займає передову позицію в освітньому процесі. Затребуваність даної системи навчання обумовлено динамічною зміною сфер діяльності й поєднання професійних якостей з додатковими знаннями. В умовах ізольованості, процес отримання нових навичок викликає складності із-за впливу зовнішніх факторів на концентрацію. З вказаної причини дослідження візуальної стимуляції уваги у навчальному відео сприяють визначенню функцій, потрібних для підвищення ефективності когнітивних функцій. Актуальність даного дослідження обумовлена тим, що, незважаючи на широкий спектр застосування навчальних відео матеріалів у повсякденному житті, свідомою побудовою аудіовізуальних стимулів нехтують. В рамках даної дипломної роботи досліджено основні моделі стимуляції уваги в навчальних відео. Визначено принципи формування навчального аудіовізуального матеріалу. Оцінено шляхи стимуляції уваги в умовах навчального процесу. Концептуальне рішення відеоролику містить в собі анімований ряд графічних елементів, які доповнюють візуальну складову відзнятого сюжету, а також розробки та модифікації методів для нових завдань. In recent years, the distance learning system occupies a leading position in the educational process. The demand for this training system is due to the dynamic change of areas of activity and the combination of professional qualities with additional knowledge. In isolation, the process of acquiring new skills is difficult due to the influence of external factors on concentration. For this reason, the study of visual stimulation of attention in educational video helps to determine the functions required to improve the effectiveness of cognitive functions. The relevance of this study is due to the fact that, despite the wide range of applications of educational video materials in everyday life, the conscious construction of audiovisual stimuli is neglected. In the framework of this thesis the main models of attention stimulation in educational videos are investigated. The principles of formation of educational audiovisual material are determined. The ways of stimulating attention in the conditions of educational process are estimated. The conceptual solution of the video includes an animated series of graphic elements that complement the visual component of the shot, as well as the development and modification of methods for new tasks.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectвізуалuk_UA
dc.subjectстимуляція увагиuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectвідеоuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectvisualuk_UA
dc.subjectstimulation of attentionuk_UA
dc.subjecteducationuk_UA
dc.subjectvideouk_UA
dc.subjectdistance learninguk_UA
dc.titleВізуальна стимуляція уваги в навчальному відеоuk_UA
dc.title.alternativeVisual stimulation of attention in the educational videouk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальність 022 Дизайн



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.