Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/971
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗамрій, Д. О.-
dc.contributor.authorZamriy, D.O.-
dc.date.accessioned2022-01-27T18:17:36Z-
dc.date.available2022-01-27T18:17:36Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЗамрій, Д. О. Вплив образотворчого мистецтва на відеоігри : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / Замрій Д. О. ; науковий керівник Заслужений діяч мистецтв України, професор Степанян Ю. Г. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 101 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/971-
dc.description.abstractУ роботі розглянуто проблематику відеоігор у сфері сучасного мистецтва. Розглядається вплив образотворчого мистецтва на відеоігри. При аналізуванні були виявлені нові технології мистецтва, які включають до себе оволодіння художніми методами. Відібрано певні аналоги для повного аналізу ігрових тенденцій і встановлені головні напрямки при створенні дизайну комп’ютерної гри з урахуванням стилістичних особливостей даного типу контенту. В результаті досліджень визначено особливості використання художніх мотивів образотворчого мистецтва у процесі розробки візуального огляду відеоігор. У процесі дипломної роботи сформована головна концептуальна ідея що до дизайну персонажів і ігрових локацій, при розробки різних варіантів були обрані самі вдалі рішення. The issue of video games in the field of contemporary art is considered in the work. The influence of fine arts on video games is considered. The analysis revealed new technologies of art, which include mastering artistic methods. Certain analogues have been selected for a complete analysis of game trends and the main directions in creating a computer game design have been established, taking into account the stylistic features of this type of content. As a result of research, the peculiarities of the use of artistic motives of fine arts in the process of development of visual inspection of video games are determined. In the course of the diploma work the main conceptual idea concerning design of characters and game locations is formed, at development of various variants the most successful decisions were chosen.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectвідеоігриuk_UA
dc.subjectмистецтвоuk_UA
dc.subjectкомп'ютерна графікаuk_UA
dc.subjectкомп'ютерний живописuk_UA
dc.subjectvideo gamesuk_UA
dc.subjectartuk_UA
dc.subjectcomputer graphicsuk_UA
dc.subjectcomputer paintinguk_UA
dc.titleВплив образотворчого мистецтва на відеоігриuk_UA
dc.title.alternativeThe influence of fine arts on video gamesuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальність 022 Дизайн



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.