Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/981
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХруслова, Ю. С.-
dc.date.accessioned2022-01-31T19:03:01Z-
dc.date.available2022-01-31T19:03:01Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationХруслова , Ю. С. Удосконалення управління маркетинговим потенціалом підприємства (на матеріалах ТОВ «АГРІНА ТРЕЙД») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / Ю. С. Хруслова, ; наук. керівник доц., к.е.н., Набока Р. М. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 96 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/981-
dc.description.abstractМагістерська кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретико-методичних та практичних аспектів удосконалення управління маркетинговим потенціалом підприємства. Розглянуто теоретичні управління маркетинговим потенціалом, досліджено підходи щодо його оцінки. Здійснено аналіз системи управління маркетинговим потенціалом на ТОВ «АГРІНА ТРЕЙД». Надано практичні рекомендації щодо удосконалення управління маркетинговим потенціалом досліджуваного підприємства.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectмаркетинговий потенціалuk_UA
dc.subjectмаркетингові ресурсиuk_UA
dc.subjectзовнішні можливостіuk_UA
dc.subjectоцінкаuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.titleУдосконалення управління маркетинговим потенціа-лом підприємства (на матеріалах ТОВ «АГРІНА ТРЕЙД»)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 075 Маркетинг



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.