Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1006
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКучів, С. А.-
dc.contributor.authorKuchiv, Staniclav-
dc.date.accessioned2022-02-17T12:08:06Z-
dc.date.available2022-02-17T12:08:06Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКучів, С. А. Ігрова локалізація : проблеми перекладу відеогри як жанру комп’ютерного дискурсу : ккваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / С. А. Кучів ; наук. керівник старший викладач. Карпенкова Н.Ю. – Херсон : ХНТУ, 2021 рік. – с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1006-
dc.description.abstractУ сучасному світі прискорюється розвиток інформаційних технологій, комп’ютери та Інтернет стали невід’ємною частиною нашого повсякденного життя. Все це дозволяє миттєво отримати доступ практично до будь-якої необхідної інформації і тим самим полегшити виконання завдань, пов’язаних з роботою та навчанням. Проте без відпочинку та розваг не була б можлива продуктивна діяльність, внаслідок чого люди винайшли інший спосіб використання комп’ютерів, а саме – організувати дозвілля. Актуальність дослідження. Ігрова індустрія сьогодні є однією з найбільш розвинених. Варто пам’ятати, що хоча вся продукція цієї індустрії призначена для розважальних цілей, розробка відеоігор все ще є складним, дорогим і трудомістким процесом. Кожна відеогра — це окремий комерційний проект, успіх якого безпосередньо залежить від уміння компанії знайти ідеальний баланс між ігровим процесом та історією, витратити найменшу кількість ресурсів на створення гри та розповсюдити кінцевий продукт серед найбільшої кількості споживачів. In today's world, the development of information technology is accelerating, computers and the Internet have become an integral part of our daily lives. All this allows us to instantly access almost any necessary information and thus facilitate the implementation of tasks related to work and study. However, without recreation and entertainment, productive activities would not be possible, as a result of which people invented another way to use computers, namely - to organize leisure. Relevance of research. The gaming industry today is one of the most developed. It is worth remembering that although all the products of this industry are intended for entertainment purposes, the development of video games is still a complex, expensive and time-consuming process. Each video game is a separate commercial project, the success of which directly depends on the company's ability to find the perfect balance between gameplay and history, spend the least amount of resources on creating the game and distribute the final product to the largest number of consumers.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectвідеограuk_UA
dc.subjectаудиторіяuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectvideo gameuk_UA
dc.subjectaudienceuk_UA
dc.subjectinformation technologyuk_UA
dc.titleІгрова локалізація: проблеми перекладу відеогри як жанру комп’ютерного дискурсуuk_UA
dc.title.alternativeGame Localization: Problems of Videogame Translation as a Genre of Computing Discourseuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальнісь 035 Філологія



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.