Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1006
Название: Ігрова локалізація: проблеми перекладу відеогри як жанру комп’ютерного дискурсу
Другие названия: Game Localization: Problems of Videogame Translation as a Genre of Computing Discourse
Авторы: Кучів, С. А.
Kuchiv, Staniclav
Ключевые слова: відеогра
аудиторія
інформаційні технології
video game
audience
information technology
Дата публикации: 2021
Издательство: ХНТУ
Библиографическое описание: Кучів, С. А. Ігрова локалізація : проблеми перекладу відеогри як жанру комп’ютерного дискурсу : ккваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / С. А. Кучів ; наук. керівник старший викладач. Карпенкова Н.Ю. – Херсон : ХНТУ, 2021 рік. – с.
Краткий осмотр (реферат): У сучасному світі прискорюється розвиток інформаційних технологій, комп’ютери та Інтернет стали невід’ємною частиною нашого повсякденного життя. Все це дозволяє миттєво отримати доступ практично до будь-якої необхідної інформації і тим самим полегшити виконання завдань, пов’язаних з роботою та навчанням. Проте без відпочинку та розваг не була б можлива продуктивна діяльність, внаслідок чого люди винайшли інший спосіб використання комп’ютерів, а саме – організувати дозвілля. Актуальність дослідження. Ігрова індустрія сьогодні є однією з найбільш розвинених. Варто пам’ятати, що хоча вся продукція цієї індустрії призначена для розважальних цілей, розробка відеоігор все ще є складним, дорогим і трудомістким процесом. Кожна відеогра — це окремий комерційний проект, успіх якого безпосередньо залежить від уміння компанії знайти ідеальний баланс між ігровим процесом та історією, витратити найменшу кількість ресурсів на створення гри та розповсюдити кінцевий продукт серед найбільшої кількості споживачів. In today's world, the development of information technology is accelerating, computers and the Internet have become an integral part of our daily lives. All this allows us to instantly access almost any necessary information and thus facilitate the implementation of tasks related to work and study. However, without recreation and entertainment, productive activities would not be possible, as a result of which people invented another way to use computers, namely - to organize leisure. Relevance of research. The gaming industry today is one of the most developed. It is worth remembering that although all the products of this industry are intended for entertainment purposes, the development of video games is still a complex, expensive and time-consuming process. Each video game is a separate commercial project, the success of which directly depends on the company's ability to find the perfect balance between gameplay and history, spend the least amount of resources on creating the game and distribute the final product to the largest number of consumers.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1006
Располагается в коллекциях:Спеціальнісь 035 Філологія



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.