Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1055
Название: Формування маркетингової стратегії розвитку підприємства (на матеріалах ТОВ «ТЕК СТАР»)
Авторы: Манзик, Вячеславович
Ключевые слова: Підприємство,
ефективність,
маркетингова стратегія,
транспорт,
формування
Дата публикации: 2024
Издательство: ХНТУ
Библиографическое описание: Манзик, М. В. Формування маркетингової стратегії розвитку підприємства (на матеріалах ТОВ «ТЕК СТАР») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / М. В. Манзик ; керівник проф., д-р екон. наук С. Ю. Савін. – Хмельницький : ХНТУ, 2024. – 103 с.
Краткий осмотр (реферат): Кваліфікаційна робота магістра присвячена дослідженню теоретико-методичних та практичних аспектів формування маркетингової стратегії розвитку підприємства. Розглянуто особливості процесу формування маркетингової стратегії розвитку транспортно-експедиторських підприємств, визначено чинники ефективності маркетингової стратегії розвитку транспортно-експедиторських підприємств. Здійснено оцінку ефективності діяльності ТОВ «ТЕК СТАР». Надано практичні рекомендації щодо формування та впровадження маркетингової стратегії розвитку в діяльність досліджуваного підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1055
Располагается в коллекциях:Спеціальність 075 Маркетинг



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.