Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1056
Назва: Формування конкурентних переваг підприємства на засадах стратеічного маркетингу (на матеріалах ТОВ «АГРІНА ТРЕЙД»)
Автори: Піковська, Поліна Петрівна
Ключові слова: Маркетингова діяльність,
конкурентні переваги,
конкурентоспроможність,
підприємство,
маркетингова стратегія
Дата публікації: 2024
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Піковська, П. П. Формування конкурентних переваг підприємства на засадах стратеічного маркетингу (на матеріалах ТОВ «АГРІНА ТРЕЙД») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / П. П. Піковська ; керівник доц., канд. екон. наук Р. М. Набока. – Хмельницький : ХНТУ, 2024. – 104 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота магістра присвячена дослідженню теоретичних, методичних і практичних аспектів формування конкурентних переваг підприємства на засадах стратегічного маркетингу. Розглянуто теоретичні аспекти процесу формування конкурентних переваг підприємства. Здійснено аналіз маркетингового середовища та конкурентоспроможності ТОВ «АГРІНА ТРЕЙД». Розроблено комплекс маркетингових заходів, орієнтованих на підсилення конкурентних переваг досліджуваного підприємства на основі розробленої маркетингової стратегії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1056
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 075 Маркетинг



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.