Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1057
Назва: Управління розвитком маркетингового потенціалу підприємства (на матеріалах ТОВ «АГРІНА ТРЕЙД»)
Автори: Червінко, Дар’я Анатоліївна
Ключові слова: Маркетингова діяльність,
маркетинговий потенціал,
розвиток,
оцінка,
управління,
підприємство
Дата публікації: 2024
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Червінко, Д. А. Управління розвитком маркетингового потенціалу підприємства (на матеріалах ТОВ «АГРІНА ТРЕЙД») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / Д. А. Червінко ; керівник доц., канд. екон. наук А. Є. Глинська. – Хмельницький : ХНТУ, 2024. – 108 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота магістра присвячена дослідженню теоретико-методичних та практичних аспектів розвитку маркетингового потенціалу підприємства. Розглянуто теоретичні аспекти управління маркетинговим потенціалом, досліджено підходи щодо його оцінки. Здійснено оцінку маркетингового потенціалу ТОВ «АГРІНА ТРЕЙД». Надано практичні рекомендації щодо удосконалення управління розвитком маркетингового потенціалу досліджуваного підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1057
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 075 Маркетинг



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.