Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1059
Назва: Управління ефективністю надання послуг туристичним підприємством (на матеріалах Туристичного клубу «САКВОЯЖ»)
Автори: Перелигіна, Алла Сергіївна
Ключові слова: Ефективність надання послуг,
туристичне підприємство,
якість туристичних послуг,
механізм управління якістю,
туристичний продукт,
коучинг
Дата публікації: 2024
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Перелигіна, А. С. Управління ефективністю надання послуг туристичним підприємством (на матеріалах Туристичного клубу «САКВОЯЖ») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / А. С. Перелигіна ; керівник ст. викл., д-р філософії О. С. Билим. – Хмельницький : ХНТУ, 2024. – 99 с.
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто теоретичні аспекти надання туристичних послуг, визначено алгоритми їх формування; тенденції розвитку якості туристичних послуг, оцінено їх динаміку, здійснено прогноз їх подальшого розвитку в контексті управління ефективністю надання послуг туристичним підприємством; проаналізовано господарську діяльність підприємства; проведена оцінка асортименту та якості послуг туристичного клубу; розроблено рекомендації щодо впровадження коучингового методу задля підвищення кваліфікації та професіоналізму персоналу, що сприятиме підвищенню ефективності надання послуг туристичним підприємством.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1059
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 242 Туризм



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.