Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1068
Назва: Цифрова мода як інструмент розвитку креативних індустрій : від інфлюенсерів до NFT-брендів
Автори: Єфімчук, Галина В'ячеславівна
Ключові слова: Креативні індустрії,
маркетинг,
технології,
культурна спадщина,
цифрова мода.
Дата публікації: 2023
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Єфімчук, Г. В. Цифрова мода як інструмент розвитку креативних індустрій : від інфлюенсерів до NFT-брендів : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / Г. В. Єфімчук ; наук. керівник канд. мист., доц. Н. В. Миргородська. – Херсон : ХНТУ, 2023. – 129 с.
Короткий огляд (реферат): Метою даного проекту є вивчення тенденцій цифрової моди як засобу міжкультурної комунікації та популяризація культурної спадщини України. Сьогодні розвиток креативних індустрій та цифрових технологій стали важливими аспектами економіки. Відповідати глобальним трендам та протистояти кризовим явищам – необхідність в умовах пандемії, а у 2022 році – війни. Цифрові трансформації надають можливість для реалізації креативних рішень модної індустрії, кожен фахівець отримує додаткові можливості щодо втілення власних унікальних ідей у практику. Дипломний проект складається із анотації, змісту, вступу, трьох розділів, загальних висновків, додатків та списку використаних джерел. Перший розділ націлений на визначення теоретичної бази дослідження. В другому розділі розглядається структура сучасного маркетингу моди. Третій розділ присвячений популяризація культурної спадщини України та розробці колекції 3д виробів з етнічними мотивами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1068
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 022 Дизайн



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.