Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1071
Назва: Аналіз розробки айдентики міст у графічному дизайні
Автори: Кравченко, Карина Миколаївна
Ключові слова: Айдентика,
бренд-бук,
туристичний,
логотип,
брендування,
фірмовий стиль.
Дата публікації: 2023
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Кравченко, К. М. Аналіз розробки айдентики міст у графічному дизайні : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / К. М. Кравченко ; наук. керівник канд. техн. наук, доц. Г. Н. Полєтаєва. – Херсон : ХНТУ, 2023. – 89 с.
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто та аналізовано розробка айдентики міст України у графічному дизайні. Представлений інформаційний пошук, діагностика прикладних досліджень й стану середовища, виявлено тенденції науково-технічного прогресу, прогалини та проблематика серед проведених досліджень в галузі дизайну. Проведено інформаційне дослідження, шляхом аналізу провадження бренду міст України, що дозволило створити книгу дієвих прикладів по графічному оформленню міст. Досліджено айдентика міст України та ії особливості та розроблено помічник по створенню графічної частини бренду міста.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1071
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 022 Дизайн



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.