Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1244
Назва: Розробка елементів системи візуальної ідентифікації фармакологічної компанії
Автори: Бездітко, А. М.
Ключові слова: Візуалізація
фармакологія
візуальні елементи
розробка
Дата публікації: 2024
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Бездітко, А. М. Розробка елементів системи візуальної ідентифікації фармакологічної компанії : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / А. М. Бездітко ; наук. керівник ст. викл. І. О. Жуков. – Хмельницький : ХНТУ, 2024. – 58 с.
Короткий огляд (реферат): У ході роботи було проведено аналіз різних прикладів дизайну у компаній фармакологічної галузі. Автором було проведене аналіз як, наприклад колір, шрифт, вибір графічних елементів, вибір логотипа. В першому розділі було розглянуто візуальні ідентифікації у фармакологічній галузі, орієнтоване на органічне виробництво. Було розглянуто аналоги та приклади системи візуальної ідентифікації фармакологічної галузі. Всього було проведено аналіз чотирнадцяти фармакологічних компаній та їх візуальну ідентифікацію, а зокрема, логотип, основні кольори, символіку, дизайн пакування.. У цьому розділі було проведено аналізи впливу обраних кольорів у дизайні системи візуальної ідентифікації фармакологічної компанії на вибір та асоціації споживача. У другому розділі було визначено з чого складається елементи візуальної індикації фармакологічного бренду. Визначено та засвоєно теоретичні основи та складові елементи системи візуальної ідентифікації та як саме їх можна застосувати на практиці у ході роботи з визначеним предметом. Визначені принципи розробки системи візуальної ідентифікації. У третьому розділі було проаналізовано вплив дизайну упаковок ліків на сприйняття органічності. У четвертому розділі розглянуто та підведено підсумки, проведеної роботи по створенні зразків елементів системи візуальної ідентифікації фармакологічної компанії з урахуванням вивчених аспектів при досліджені ринку. Було підведено підсумки чому автор вибрав використовувати окремі програми та техніки і якого ефекту прагнув досягти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1244
Розташовується у зібраннях:022.01 Графічний дизайн



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.