Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1255
Title: Елементи корпоративного дизайну мережі квіткових магазинів
Authors: Кагарлицька, Л. М.
Keywords: корпоративний дизайн
візуальний стиль
бренд
ринок
ідентифікація
вплив
дизайн носії
патерн
фірмові кольори
Issue Date: 2024
Publisher: ХНТУ
Citation: Кагарлицька, Л. М. Елементи корпоративного дизайну мережі квіткових магазинів : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / Л. М. Кагарлицька ; наук. керівник доц. В. М. Крижановський. – Хмельницький : ХНТУ, 2024. – 53 с.
Abstract: У дипломній роботі подано інформацію про історичний розвиток феномену корпоративного дизайну та його шлях від зародження до трансформації у сучасний вигляд, враховуючи думки вчених і теоретиків щодо трактування концепцій корпоративного дизайну, а також перераховано його елементи та носії. Проаналізовано перспективи розвитку флористичної галузі на вітчизняному ринку. Виявлено особливості та закономірності візуального стилю закладів, які спеціалізуються на флористичній тематиці. Це дає можливість розглянути основні тенденції використання та створення фірмового стилю. Встановлено, як вибір кольору залежить від його психологічного впливу на емоційний стан людей. Вибрано творчі джерела та перетворено їх в кінцевий образ. На основі виявленої та проаналізованої інформації був розроблений фірмовий стиль флористичного магазину «Пелюстки», який відобразив філософію бренду та підкреслив його індивідуальність. Підібрано програмне забезпечення та необхідні матеріали, необхідні для реалізації проекту. Дипломна робота виконана у техніці комп’ютерної графіки, з використанням таких комп’ютерних програм як «Adobe Photoshop» та «Adobe Illustrato»r. Вся інформація була зібрана в програмі «Adobe Illustrator».
URI: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1255
Appears in Collections:022.01 Графічний дизайн



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.