Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1270
Title: Розробка персонажів до гри "Підземелля і дракони"
Authors: Тимошенко, О. Д.
Keywords: персонаж
відеогра
дослідження
піксельні ігри
анімація
Issue Date: 2024
Publisher: ХНТУ
Citation: Тимошенко, О. Д. Розробка персонажів до гри "Підземелля і дракони" : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / О. Д. Тимошенко ; наук. керівник ст. викл. Г. В. Чорностан. – Хмельницький : ХНТУ, 2024. – 62 с.
Abstract: Кваліфікаційна робота бакалавра досліджує складний процес розробки персонажів для відеоігор, висвітлюючи історичну еволюцію, психологічні аспекти та емоційний вплив персонажів на залучення гравців. Робота починається з всебічного огляду історії та еволюції персонажів відеоігор, простежуючи їх розвиток від простих піксельних фігур до складних багатовимірних образів. Психологічні аспекти створення персонажів розглядаються з акцентом на те, як добре опрацьовані персонажі можуть викликати глибокі емоційні зв'язки та посилювати ігровий досвід. Крім того, кваліфікаційна робота заглиблюється в класифікацію та адаптацію персонажів у франшизах відеоігор, аналізуючи значення аналогів персонажів та ілюструючи як успішні, так і невдалі приклади. Цей аналіз дає зрозуміти, як персонажі можуть впливати на успіх франшизи та лояльність гравців. Суть роботи присвячена процесу розробки персонажа, який охоплює етап концептуалізації, на якому народжуються та вдосконалюються ідеї персонажів, після чого йдуть різні етапи створення, включаючи художній дизайн, та анімацію. Кожен етап детально обговорюється, щоб продемонструвати технічні та творчі зусилля, залучені для втілення персонажа в життя.
URI: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1270
Appears in Collections:Спеціальність 022.01 Графічний дизайн



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.