Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1330
Назва: Шляхи просування торговельного бренду на ринку одягу (на прикладі бренду «Zara»)
Автори: Клаткова, О. О .
Ключові слова: Бренд
просування бренду
асортимент
реклама
інформаційні технології
Дата публікації: 2024
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Клаткова, О. О . Шляхи просування торговельного бренду на ринку одягу (на прикладі бренду «Zara») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / О. О. Клаткова ; наук. керівник доц., канд. техн. наук В. В. Євтушенко. – Хмельницький : ХНТУ, 2024.
Короткий огляд (реферат): Ринок моди знаходиться у постійний динаміці, яка вимагає від брендів не тільки швидкої реакції на зміни вподобань покупців, але й впровадження інноваційних технологій просування. Зокрема, бренд «Zara» стоїть перед викликами, які включають не тільки забезпечення високої частоти оновлення асортименту, але й ефективне використання цифрових каналів для залучення та утримання клієнтів. У першому розділі обґрунтовано теоретичні аспекти просування бренду на ринку одягу. У другому розділі проведено аналіз стратегій просування бренду «ZARA». Окреслено основні канали просування та рекламні кампанії та вплив цифрової реклами та вихід в соціальні медіа на популярність бренду. В третьому розділі наведено шляхи оптимізації стратегій просування торговельного бренду «ZARA», зокрема, із врахуванням поточних тенденцій ринку одягу, поведінки споживачів та із використанням інноваційних технологій. В четвертому розділі розглянуто питання охорони праці під час торгівлі непродовольчими товарами та розглянуто як бренд слідкує за безпекою своїх працівників та заходи які для його проводяться. Запропоновано вітчизняним компаніям з виробництва одягу використовувати досвід «ZARA» для просування бренду на ринку одягу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1330
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.