Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1331
Назва: Дослідження споживчих властивостей, оцінка якості та конкурентоспроможності вітчизняних килимових виробів
Автори: Литвиненко, Р. В.
Ключові слова: Килимові вироби
властивості
асортимент
сировина
конкурентоспроможність
Дата публікації: 2024
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Литвиненко, Р. В. Дослідження споживчих властивостей, оцінка якості та конкурентоспроможності вітчизняних килимових виробів : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / Р. В. Литвиненко ; наук. керівник доц., канд. техн. наук Г. А. Бойко. – Хмельницький : ХНТУ, 2024.
Короткий огляд (реферат): Тематика кваліфікаційної роботи бакалавра присвячена проблемам вітчизняного виробництва килимових виробів. Адже, сьогодні ринок килимів та килимових виробів характеризується високим рівнем динамічності, зумовленої впливом низки чинників, серед яких: вплив уподобань, модних тенденцій та ринкової кон’юнктури на естетичне оформлення, зміну волокнистого складу, термінів зношування; підвищення вимог до рівня екологічності та безпеки використаних сировинних ресурсів для виробленого продукту та готового виробу загалом; відсутність комплексних досліджень (маркетингових і товарознавчих) новизни та оптимальності структури асортименту килимових виробів і килимів, а також проблеми щодо їх удосконалення та розвитку ринку. Об’єктом дослідження дипломної роботи є асортимент вітчизняних килимових виробів. Предметом дослідження є структура асортименту, якість та властивості килимових виробів. Мета дипломної роботи – дослідження споживчих переваг і товарної пропозиції килимових виробів на ринках України. В роботі було проаналізовано вітчизняний та світовий ринок килимових виробів; охарактеризовано споживчі переваги та якісні характеристики килимових виробів; визначено класифікацію та асортимент килимових виробів; охарактеризовано фактори, що формують якість килимових виробів; проведено товарознавче оцінювання якості килимів та килимових виробів. За результатами проведених досліджень економічний зміст інтегрального показника конкурентоспроможності і показника питомого ефекту свідчить, що конкурентоспроможність килимових товарів слід вивчати безперервно, цілеспрямовано і комплексно, орієнтуючи їх на задоволення потреб споживачів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1331
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.