Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1345
Назва: Аналіз асортименту та товарознавча оцінка рисової крупи
Автори: Щербина, В. В.
Ключові слова: Рисова крупа
асортимент
якість
показники якості
оцінка якості
Дата публікації: 2024
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Щербина, В. В. Аналіз асортименту та товарознавча оцінка рисової крупи : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / В. В. Щербина ; наук. керівник доц., канд. техн. наук В. В. Євтушенко. – Хмельницький : ХНТУ, 2024.
Короткий огляд (реферат): Актуальність кваліфікаційної роботи бакалавра на тему: «Аналіз асортименту та товарознавча оцінка якості рисової крупи» обумовлена наявністю у торговельній мережі великого асортименту круп вітчизняного й імпортного виробництва. Проте, питання перевірки якості залишається дуже важливою задачею, вирішення якої дозволить споживачам отримувати якісний та безпечний продукт. Об’єктом роботи є рисова крупа різних торговельних марок вітчизняного виробництва, які реалізуються в магазині «Produkty», м. Хмельницький. Предметом дослідження є показники якості рисової крупи та її асортимент. В першому розділі проведено аналіз літератури за темою роботи. В другому розділі охарактеризовано методи проведення дослідження та об’єкт дослідження. В третьому розділі проведено аналіз асортименту в магазині за видами, торговими марками та об’ємами упакування встановлено, що його структура в повній мірі задовольняє споживчий попит. За результатами порівняльної оцінки якості досліджуваних зразків крупи рису довго зернистого шліфованого відповідно до вимог стандарту встановлено, що всі зразки відповідали вимогам національного стандарту. В четвертому розділі проведено аналіз шкідливих факторів на підприємствах галузі та санітарно- гігієнічні вимоги під час торгівлі харчовими продуктами. Запропоновано проводити ідентифікацію та періодичний контроль визначення ознак фальсифікації круп, контролювати дотримання умов їх зберігання; розширювати асортимент круп магазину «Produkty», за рахунок органічної продукції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1345
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.