Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1412
Название: Дослідження Байєсівської мережі на основі Noisу-MAX вузлів для моделювання капіталовкладень у транспорт
Авторы: Вахромєєв, Г. О.
Ключевые слова: Байєсівська мережа
інвестиційна діяльність
Noisy-MAХ
аналіз даних
Genie2.3
Дата публикации: 2024
Издательство: ХНТУ
Библиографическое описание: Вахромєєв, Г. О. Дослідження Байєсівської мережі на основі Noisу-MAX вузлів для моделювання капіталовкладень у транспорт : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / Г. О. Вахромєєв ; наук. керівник доц., канд. техн. наук М. О. Вороненко. – Хмельницький : ХНТУ, 2024. – 74 с.
Краткий осмотр (реферат): У кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні аспекти застосування Байєсівських мереж для моделювання капіталовкладень. Байєсівські мережі є потужним інструментом для моделювання залежностей між різними змінними в умовах невизначеності. Вони дозволяють враховувати ймовірнісні зв'язки між різними частинами системи та проводити інференцію на основі наявної інформації. Особлива увага приділялася використанню Noisy-MAX вузлів у структурі Байєсівських мереж. Noisy-MAX є типом вузлів, які дозволяють враховувати шум та невизначеність у вхідних даних, що призводить до отримування більш реалістичних прогнозів в умовах реального світу. Цей підхід дозволяє покращити точність і адекватність моделей управління капіталовкладеннями у транспорті. У практичній частині дослідження було побудовано Байєсівську мережу на основі даних про капіталовкладення у транспорті та виконано аналіз отриманих результатів. Дослідження включало в себе ідентифікацію зв'язків між різними факторами, оцінку ймовірностей та розрахунок впливу окремих змінних на рішення щодо капіталовкладень. Загальним результатом дослідження є визначення умов і тенденцій у галузі інвестування, що може покращити загальний рівень валового внутрішнього продукту країни. Тому застосування Байєсівських мереж з Noisy-MAX вузлами є перспективним напрямом для моделювання капіталовкладень у транспорті. Цей підхід дозволяє краще розуміти складні залежності в галузі та забезпечує більш точні дані для прийняття управлінських рішень. В ході дослідження було з'ясовано, що вузли Noisy-MAХ у порівнянні з вузлами General забезпечують відносно високу початкову точність. Для вузлів General потрібна повторна процедура валідації. З використанням методу дискретизації Hirerical точність результату мережі з вузлами General залишається незмінною, і з вузлами Noisy-MAX зростає. Однак вузли Noisy-MAХ спричиняють збільшення часових та обчислювальних витрат. Отже, дослідження підтверджує важливість і ефективність використання Байєсівських мереж з Noisy-MAX вузлами для аналізу та моделювання капіталовкладень у транспорті, що може мати практичне застосування в плануванні та управлінні транспортною інфраструктурою.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1412
Располагается в коллекциях:Спеціальність 122 Комп`ютерні науки



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.