Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1467
Назва: Застосування маркетингу інновацій на ринку банківських послуг (на матеріалах АТ КБ «ПриватБанк»)
Автори: Александрова, К. О.
Ключові слова: Ммаркетинг інновацій
банківські інновації
банківська установа
комерційний банк
оцінка ризиків
стратегія маркетингу інновацій
маркетингові інструменти
концепція реалізації стратегії
Дата публікації: 2024
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Александрова, К. О. Застосування маркетингу інновацій на ринку банківських послуг (на матеріалах АТ КБ «ПриватБанк») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / К. О. Александрова ; наук. керівник д-р екон. наук, проф. Ю. О. Джерелюк. – Хмельницький : ХНТУ, 2024. – 95 с.
Короткий огляд (реферат): В результаті виконання кваліфікаційної роботи бакалавра було досліджено теоретичні підходи щодо сутності понять «інноваційний маркетинг», «банківські інновації» та «фінансові інновації»; визначено систематизацію класифікаційних ознак банківських інновацій; проаналізовано методичні підходи до оцінки інноваційної маркетингової діяльності банківської установи; досліджено вплив маркетингу банківських інновацій на розвиток та стабільність банків України; проведено кількісну оцінку ризиків маркетингу інновацій в комерційному банку; обґрунтовано інструментарій реалізації стратегії маркетингу інновацій банківської установи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1467
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 075 Маркетинг



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.