Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1468
Назва: Дослідження маркетингової комунікаційної політики підприємства (на матеріалах ТОВ «Діадема Д»)
Автори: Бобошко, А. Т.
Ключові слова: Маркетингова комунікаційна політика
маркетингові комунікації
оцінка ефективності маркетингової комунікаційної політики
складові маркетингових комунікацій
Дата публікації: 2024
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Бобошко, А. Т. Дослідження маркетингової комунікаційної політики підприємства (на матеріалах ТОВ «Діадема Д») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / А. Т. Бобошко ; наук. керівник доц., канд. екон. наук О. В. Кокорєва. – Хмельницький : ХНТУ, 2024. – 75 с.
Короткий огляд (реферат): В результаті виконання кваліфікаційної роботи бакалавра було: досліджено сутність і складові маркетингової комунікаційної політики підприємства; розглянуто процес вибору системи маркетингових комунікацій; проаналізовано існуючі методичні підходи до оцінювання маркетингової комунікаційної політики; надано загальну фінансово-господарську характеристику діяльності ТОВ «Діадема Д»; проведено аналіз маркетингової комунікаційної політики підприємства; здійснено оцінку ефективності маркетингової комунікаційної політики підприємства; запропоновано напрями і тактики щодо удосконалення маркетингової комунікаційної політики ТОВ «Діадема Д»; здійснено прогноз впливу запропонованих заходів на результати діяльності підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1468
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 075 Маркетинг



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.