Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1490
Название: | Використання методів машинного навчання в розробці відеогри на мові програмування Python |
Авторы: | Вдовиченко, В. С. |
Ключевые слова: | Python PyGame машинне навчання TensorFlow 2D платформер процедурна генерація розробка ігор генетичні алгоритми |
Дата публикации: | 2024 |
Издательство: | ХНТУ |
Библиографическое описание: | Вдовиченко, В. С. Використання методів машинного навчання в розробці відеогри на мові програмування Python : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня «бакалавр» / В. С. Вдовиченко ; наук. керівник О. Є. Огнєва. ‒ Хмельницький : ХНТУ, 2024. ‒ 67с. |
Краткий осмотр (реферат): | У дипломній роботі представлено розробку та реалізацію 2D відеогри у жанрі «платформер» за допомогою мови програмування Python та з використанням методів машинного навчання. У грі реалізовано унікальне поєднання процедурної генерації для створення ігрового світу та двох режимів керування персонажем: керування гравцем та керування ШІ. Управління ШІ реалізовано за допомогою багатошарового персептрона, навченого з використанням генетичного алгоритму. Запропонований метод має на меті посилити інтеграцію алгоритмів машинного навчання в розробку відеоігор. Практична реалізація розпочалася з налаштування середовища розробки та проектування архітектури і дизайну гри. Головним викликом було поєднання процедурної генерації світу та керування персонажами за допомогою ШІ. Процедурна генерація забезпечує динамічний і різноманітний ігровий світ, тоді як управління ШІ відповідає за адаптивний і складний ігровий процес. Для забезпечення надійності та коректності цих компонентів проводилося ручне та автоматизоване тестування з акцентом на продуктивність (враховуючи вади оптимізації мови програмування Python, через які вона відносно рідко застосовується для розробки відеоігор) та користувацький досвід. Практичне значення цієї роботи полягає в її потенціалі для покращення взаємодії між процедурною генерацією та методами машинного навчання в розробці ігор. Вона пропонує масштабований та інноваційний підхід до створення цікавого та непередбачуваного ігрового середовища, покращуючи як процес розробки, так і досвід гравців. Успішна реалізація демонструє доцільність та потенціал для фінансової привабливості інтеграції передових методів машинного навчання в ігрову індустрію. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1490 |
Располагается в коллекциях: | Спеціальність 121 Інженерія програмного забезпечення |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Вдовичкенко В. С. Використання методів машинного навчання в розробці відеогри на мові програмування Python.pdf | 874.1 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.