Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1516
Название: Розробка гри-шутера за допомогою Unity, мовою С#
Авторы: Лавренюк, А. К.
Ключевые слова: Гра
Top-Down шутер
Unity
C#
проектування
розробка
тестування
Дата публикации: 2024
Издательство: ХНТУ
Библиографическое описание: Лавренюк, А. К. Розробка гри-шутера за допомогою Unity, мовою С# : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / А. К. Лавренюк ; наук. керівник ст. викл., канд. техн. наук В. А. Хохлов. – Херсон : ХНТУ, 2024. – 102 с.
Краткий осмотр (реферат): Кваліфікаційна робота бакалавра має наступну структуру: вступ, чотири розділи, висновки, список використаних джерел та додатки. У першому розділі "Дослідження та аналіз ігрових проєктів у жанрі Top-Down шутерів" проведено детальний огляд існуючих ігор у даному жанрі. Аналізуючи ці ігри, було звернуто увагу на їх основні особливості, ігрові механіки та геймплейні рішення, які є характерними для жанру Top-Down шутерів. Огляд ігор дозволив визначити ключові аспекти, які впливають на успішність та популярність гри в цьому жанрі. Дослідження ігрових проєктів також дозволило зрозуміти тенденції розвитку жанру, виявити типові помилки та недоліки, а також визначити потенційні можливості для вдосконалення власного проєкту. Другий розділ "Аналіз вимог та розробка проектних специфікацій" включає в себе формулювання основних вимог до ігрового проєкту. Описано формалізацію цих вимог у вигляді проектних специфікацій. Проведено аналіз концепції гри та визначено її головні ігрові механіки. Третій розділ "Проектування ігрового додатку Top-Down Shooter" розглядає архітектуру гри. Описано процес розробки і реалізації ігрових механік, а також впровадження графічного та звукового контенту. Окремо розглянуто можливість розчленування ворогів та взаємодії з навколишнім середовищем. Четвертий розділ "Розробка, тестування та робота з ыгровим додатком" детально описує процес тестування розробленої гри з метою виявлення потенційних помилок та недоліків. Проведене тестування включало в себе різноманітні варіанти ігрового процесу, спрямовані на перевірку функціональності, стабільності та взаємодії різних ігрових елементів.Зокрема, проводилося тестування ігрових механік, штучного інтелекту ворогів, ігрового інтерфейсу, а також графічного та звукового контенту. Після виявлення помилок та недоліків здійснювалася робота над їх виправленням та удосконаленням геймплею та інтерфейсу гри. Для цього розроблено план дій з урахуванням пріоритетності виправлення виявлених проблем. Крім того, були заплановані та визначені напрямки подальшого розвитку проєкту, включаючи додавання нового ігрового контенту, вдосконалення існуючих ігрових механік, а також оптимізацію роботи гри для різних платформ. У висновках узагальнено результати роботи, сформульовано висновки щодо досягнутих цілей та надано рекомендації щодо подальшого розвитку і вдосконалення гри. Анотація створена на основі аналогічних розділів і структури, використаних у дипломній роботі, з урахуванням особливостей створення гри в жанрі Top-Down шутер за допомогою ігрового движка Unity та мови програмування C#.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1516
Располагается в коллекциях:Спеціальність 121 Інженерія програмного забезпечення

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Лавренюк А. К. Розробка гри-шутера за допомогою Unity, мовою С#.pdf500.96 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.