Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1530
Назва: Розробка аркадного відео-ігрового середовища з використанням мови програмування С# на базі ігрового двигуна Unity
Автори: Платошечкін, А. М.
Ключові слова: Аркада
загальний рахунок
скрипт
UNITY
метод
Дата публікації: 2024
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Платошечкін, А. М. Розробка аркадного відео-ігрового середовища з використанням мови програмування С# на базі ігрового двигуна Unity : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / А. М. Платошечкін ; наук. керівник доц., канд. техн. наук Н. О. Козуб. – Хмельницький : ХНТУ, 2024. – 110 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота бакалавра має наступні структурні частини: вступ, чотири розділи, висновки, список використаних джерел та додатки. Першій розділ «Дослідження та аналіз предметної області» містить в собі аналіз даних, добраних по темі розроблення аркадних комп’ютерних відео ігор. Та основі поняття до жанру. Приведені декілька прикладів та розібрані особливості жанру. У цьому розділі також розглядається актуальністьпроекту, та наводять деякі особливості жанру, в кінці має висновок розділу. Другий розділ «Аналіз вимог та розроблення проектних специфікацій» містить в собі аналіз необхідних задач які стоять перед проектом. Визначили конкретні програмні специфікації необхідні для створення програми. Розробили програмні специфікації у вигляді таблиці для більш зручного зчитування інформації для користувача. В кінці має висновок розділу про аналіз вимог. Третій розділ «Розроблення програмного продукту» містить інформацію про створення механік для гри на мові програмування C#. Була розроблена система загального рахунку балів, можливість робити постріли, можливість перемогти ворога та система збереження гри у файл, та загрузки з нього. В кінці розділу є висновок про розробку різних частин проекту. Четвертий розділ «Тестування та впровадження пз» містить в собі результати тестування програми. Також має інструкцію по встановленню програми. Створення нової зброї за допомогою скриптів. В кінці має висновок в якому описується результати процесу тестування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1530
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 121 Інженерія програмного забезпечення



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.