Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1530
Назва: | Розробка аркадного відео-ігрового середовища з використанням мови програмування С# на базі ігрового двигуна Unity |
Автори: | Платошечкін, А. М. |
Ключові слова: | Аркада загальний рахунок скрипт UNITY метод |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | ХНТУ |
Бібліографічний опис: | Платошечкін, А. М. Розробка аркадного відео-ігрового середовища з використанням мови програмування С# на базі ігрового двигуна Unity : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / А. М. Платошечкін ; наук. керівник доц., канд. техн. наук Н. О. Козуб. – Хмельницький : ХНТУ, 2024. – 110 с. |
Короткий огляд (реферат): | Кваліфікаційна робота бакалавра має наступні структурні частини: вступ, чотири розділи, висновки, список використаних джерел та додатки. Першій розділ «Дослідження та аналіз предметної області» містить в собі аналіз даних, добраних по темі розроблення аркадних комп’ютерних відео ігор. Та основі поняття до жанру. Приведені декілька прикладів та розібрані особливості жанру. У цьому розділі також розглядається актуальністьпроекту, та наводять деякі особливості жанру, в кінці має висновок розділу. Другий розділ «Аналіз вимог та розроблення проектних специфікацій» містить в собі аналіз необхідних задач які стоять перед проектом. Визначили конкретні програмні специфікації необхідні для створення програми. Розробили програмні специфікації у вигляді таблиці для більш зручного зчитування інформації для користувача. В кінці має висновок розділу про аналіз вимог. Третій розділ «Розроблення програмного продукту» містить інформацію про створення механік для гри на мові програмування C#. Була розроблена система загального рахунку балів, можливість робити постріли, можливість перемогти ворога та система збереження гри у файл, та загрузки з нього. В кінці розділу є висновок про розробку різних частин проекту. Четвертий розділ «Тестування та впровадження пз» містить в собі результати тестування програми. Також має інструкцію по встановленню програми. Створення нової зброї за допомогою скриптів. В кінці має висновок в якому описується результати процесу тестування. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1530 |
Розташовується у зібраннях: | Спеціальність 121 Інженерія програмного забезпечення |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Платошечкін А. М. Розробка аркадного відео-ігрового середовища з використанням мови програмування С# на базі ігрового ...pdf | 436.1 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.