Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1531
Назва: | Розробка програмного забезпечення класу 3D комп'ютерних ігрових систем на прикладі створення гри жанру «Retro horror» на Unity |
Автори: | Плутенко, Д. В. |
Ключові слова: | Unity Tristis Anima розробка ігор Retro horror 3D моделювання Blender ProBuilder C# звукове супроводження Ableton Live тестування ігор штучний інтелект депресія самотність інтерактивний контент Unity Asset Store |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | ХНТУ |
Бібліографічний опис: | Плутенко, Д. В. Розробка програмного забезпечення класу 3D комп'ютерних ігрових систем на прикладі створення гри жанру «Retro horror» на Unity : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / Д. В. Плутенко ; наук. керівник доц., канд. техн. наук О. Є Огнєва. – Хмельницький : ХНТУ, 2024. – 103 с. |
Короткий огляд (реферат): | Кваліфікаційна робота бакалавра має наступні структурні частини: вступ, три розділи, висновки, список використаних джерел та додатки. Перший розділ «Дослідження та аналіз існуючих розробок відеоігор» у жанрі «Retro horror» містить аналіз і загальну характеристику комп'ютерних ігор і жанру "Horror", а також детальний розбір наявних ігор цього жанру, як от Alien: Isolation, Silent Hill, Granny, Slender: The Eight Pages, Doki Doki Literature Club, Five Nights at Freddy's, SCP: Containment Breach і P.T. У цьому розділі також розглядається актуальність проєкту та наводяться висновки з аналізу. Другий розділ «Огляд існуючих технологій для розробки відеоігор» складається з наступних підрозділів: «Аналіз середовищ розробки та обгрунтування вибору технології для проекту», «Мова програмування для розробки відеоігор C#», «Інтегроване середовище розробки (IDE) Microsoft Visual Studio», «Інструменти для створення 3D моделей та графіки», «Інструменти для створення музики» та «Використання матеріалів без авторських прав». Наприкінці розділу наводяться висновки щодо огляду технологій. Третій розділ «Розробка гри» складається з десяти підрозділів: «Створення проекту та його налагодження», «Unity Asset Store», «Система керування персонажем», «Інструмент для створення карт і 3D моделей ProBuilder», «Створення ворогів, штучного інтелекту та смерть персонажа»,«Музика та звуки», «Стартове меню», «Основна мета гравця», «Реіграбельність». Наприкінці розділу наводяться висновки щодо розробки гри. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1531 |
Розташовується у зібраннях: | Спеціальність 121 Інженерія програмного забезпечення |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Плутенко Д. В. Розробка програмного забезпечення класу 3D комп'ютерних ігрових систем на прикладі створення гри жанру ...pdf | 557.58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.