Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1541
Назва: | Розробка інтелектуальної комп'ютерної гри "Го" |
Автори: | Пушин, В. О. |
Ключові слова: | Гра Го штучний інтелект машинне навчання комп'ютерні ігри алгоритми програмне забезпечення |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | ХНТУ |
Бібліографічний опис: | Пушин, В. О. Розробка інтелектуальної комп'ютерної гри "Го" : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / В. О. Пушин ; наук. керівник доц., канд. техн. наук Д. Л. Кирийчук. – Хмельницький : ХНТУ, 2024. – 87 с. |
Короткий огляд (реферат): | Кваліфікаційна робота бакалавра присвячена розробці інтелектуальної комп'ютерної гри Го. Робота складається з наступних частин: вступ, чотири розділи, висновки, список використаних джерел та додатки. Перший розділ "Дослідження та аналіз предметної області" містить огляд існуючих методів та алгоритмів штучного інтелекту, які застосовуються у грі Го, аналіз їх ефективності та особливостей застосування. Також розглядаються різновиди та регіональні варіації гри, правила гри, а також сучасний стан розробки комп'ютерних програм для Го. Другий розділ "Аналіз вимог та розробка проектних специфікацій" присвячений визначенню основних вимог до гри, формалізації цих вимог та розробці проектних специфікацій. У цьому розділі спроектовано необхідний функціонал гри, змодельовано процеси взаємодії користувача з програмою та описано логіку роботи додатку. Третій розділ "Проектування програмного продукту" описує процес розробки математичної моделі гри та алгоритмів штучного інтелекту, які забезпечують ефективну гру. Докладно розглядаються структура компонентів, взаємодія між ними та принципи проектування інтерфейсу користувача. Четвертий розділ "Розробка та тестування програмного продукту" включає процес розробки програмного забезпечення, вибір мови програмування та інструментів, тестування гри, виявлення та усунення помилок, оптимізацію алгоритмів та аналіз їх ефективності. У розділі також наведені перспективи розвитку та можливості подальшого вдосконалення гри. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1541 |
Розташовується у зібраннях: | Спеціальність 121 Інженерія програмного забезпечення |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Пушин В. О. Розробка інтелектуальної комп’ютерної гри Го.pdf | 207.59 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.