Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1557
Назва: Підвищення рентабельності підприємства
Автори: Дорогань, О. І.
Ключові слова: Підвищення рентабельності підприємства
показники рентабельності
ефективність
рентабельність
дохід
собівартість
прибуток
продуктивність
капітал
Дата публікації: 2024
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Дорогань, О. І. Підвищення рентабельності підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / О. І. Дорогань ; наук. керівник ст. викл. Н. В. Мєшкова-Кравченко. – Хмельницький : ХНТУ, 2024. – 78 с.
Короткий огляд (реферат): В роботі розглянуто рентабельність підприємства як категорію економічної ефективності діяльності підприємства, окреслено види та показники рентабельності; проаналізовано діяльність ТОВ «Нова пошта», розглянуто доцільність застосування для аналізу рентабельності методу «DuPont», здійснено факторний аналіз рентабельності власного капіталу, розроблено модель та здійснено факторний аналіз рентабельності діяльності та рентабельності персоналу; наведено напрями підвищення рентабельності підприємства, здійснено економічне обґрунтування з використанням таксономічного методу доцільності впровадження програми повторного використання брендованих коробок як можливого напряму підвищення рентабельності підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1557
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 051 Економіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дорогань О. І. Підвищення рентабельності підприємства.pdf590.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.