Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1565
Назва: Удосконалення маркетингової діяльності підприємства
Автори: Розумійко, О. В.
Ключові слова: Маркетинг
маркетингова діяльність
маркетингові концепції
анкетування
торгівельне підприємство
Дата публікації: 2024
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Розумійко, О. В. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / О. В. Розумійко ; наук. керівник доц., д-р екон. наук Л. В. Боровік. – Хмельницький : ХНТУ, 2024. – 69 с.
Короткий огляд (реферат): В роботі розглянуто теоретичні аспекти маркетингу та маркетингової діяльності підприємства; проведено оцінку маркетингової діяльності торговельного підприємства ФОП Гайдаєнко І. С.; визначено шляхи удосконалення маркетингової діяльності торговельного підприємства ФОП Гайдаєнко І. С.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1565
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 051 Економіка



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.