Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1681
Назва: Використання консолідованої інформації для підвищення конкурентоспроможності підприємства шляхом оптимізації асортименту товарів
Автори: Сигида, М. О.
Ключові слова: Консолідована інформація
оптимізація асортименту товарів
аналіз даних
рекомендація асортименту
Дата публікації: 2023
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Сигида, М. О. Використання консолідованої інформації для підвищення конкурентоспроможності підприємства шляхом оптимізації асортименту товарів : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / М. О. Сигида ; наук. керівник доц., канд. техн. наук С. В. Вишемирська. – Херсон : ХНТУ, 2023. ‒ 88 с.
Короткий огляд (реферат): Дипломна робота має на меті вивчення та розробку стратегій використання консолідованої інформації для оптимізації асортименту товарів на підприємстві. Робота розглядає важливі аспекти аналізу та збору даних з для оптимізації формування асортименту товарів. Основний акцент роботи зосереджено на визначенні оптимального асортименту товарів як стратегічного інструменту для підвищення конкурентоспроможності підприємства. Застосування методів аналізу та моделювання допомагає розробити рекомендації щодо ефективного управління асортиментом, забезпечуючи оптимальні результати для підприємства в умовах конкурентного ринкового середовища. Робота визначає практичні аспекти впровадження запропонованих стратегій та надає рекомендації для підприємств, що прагнуть підвищити свою конкурентоспроможність через раціональне управління асортиментом товарів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1681
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 122 Комп’ютерні науки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.