Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1722
Title: Удосконалення маркетингової стратегії торговельного підприємства (на матеріалах ПП «ЛТ-Офіс»)
Authors: Прохорова, Д. І.
Keywords: Маркетингова стратегія
торговельне підприємство
зовнішнє середовище
внутрішнє середовище
релевантність
детермінанти
просування
результативність
інформація
цифрова зрілість
можливості
загрози
SMM-стратегія
соціальні мережі
Issue Date: 2024
Publisher: ХНТУ
Citation: Прохорова, Д. І. Удосконалення маркетингової стратегії торговельного підприємства (на матеріалах ПП «ЛТ-Офіс») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / Д. І. Прохорова ; наук. керівник канд. екон. наук, доц. В. В. Шукліна. – Хмельницький : ХНТУ, 2024. – 125 с.
Abstract: В результаті виконання кваліфікаційної роботи магістра було розкрито сутність понятійно-категоріального апарату маркетингової стратегії торговельного підприємства, визначено інформаційні детермінанти, представлено організаційну модель та методичні підходи її удосконалення; виконано аналіз маркетингової стратегії досліджуваного підприємства; розроблено альтернативні рекомендації удосконалення маркетингової стратегії та обґрунтовано результативність їх впровадження.
URI: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1722
Appears in Collections:Спеціальність 075 Маркетинг



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.