Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1725
Назва: Формування маркетинг-логістичного забезпечення розвитку бізнесу підприємства торгівлі (на матеріалах ПП «ЛТ-Офіс»)
Автори: Мацуєв, І. М.
Ключові слова: Маркетинг-логістичне забезпечення
бізнес-процеси
підприємство роздрібної торгівлі
розвиток бізнесу
оцінювання
напрями формування
результативність
Дата публікації: 2024
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Мацуєв, І. М. Формування маркетинг-логістичного забезпечення розвитку бізнесу підприємства торгівлі (на матеріалах ПП «ЛТ-Офіс») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / І. М. Мацуєв ; наук. керівник проф., д-р екон. наук Ю. О. Джерелюк. – Хмельницький : ХНТУ, 2024. – 117 с.
Короткий огляд (реферат): В результаті виконання кваліфікаційної роботи магістра було розглянуто науково-методичний підхід до оцінювання маркетинг-логістичного забезпечення розвитку бізнесу підприємства торгівлі з урахуванням маркетинг-логістичного міксу; проведено оцінювання рівня маркетинг-логістичного забезпечення розвитку бізнесу підприємств з урахуванням маркетинг-логістичного міксу; проведено ідентифікацію рівня результативності бізнес-процесів аналізованих підприємств; визначено напрями формування маркетинг-логістичного забезпечення розвитку бізнесу підприємств торгівлі; економічно обґрунтувати заходи удосконалення маркетинг-логістичного забезпечення підприємства торгівлі відповідно до напрямів розвитку бізнесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1725
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 073 Менеджмент



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.