Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1727
Назва: Розробка стратегії міжнародного масштабування бізнесу підприємства б’юті-сегменту (на матеріалах ТОВ «СТАРЛІТ ГРУП»)
Автори: Демченко, К. В.
Ключові слова: Масштабування
розвиток
стратегія
управління
послуга
маркетинг послуг
ринок краси
імпорт послуг
цільова аудиторія
просування
стимулювання попиту
діджітал-маркетинг
Дата публікації: 2024
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Демченко, К. В. Розробка стратегії міжнародного масштабування бізнесу підприємства б’юті-сегменту (на матеріалах ТОВ «СТАРЛІТ ГРУП») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / К. В. Демченко ; наук. керівник д-р екон. наук, проф. В. М. Фомішина. – Хмельницький : ХНТУ, 2024. – 104 с.
Короткий огляд (реферат): У динамічному та нестабільному глобалізованому бізнес-середовищі побудова успішної компанії означає не лише збільшення продажів і відповідно доходів. Під час масштабування бізнесу організація потребує правильної стратегії, злагодженої роботи команди та продуманих бізнес-процесів для підтримки нових клієнтів у різних країнах, надання продуктів і послуг на належному рівні. Сьогодні український бізнес щодня стикається з новими викликами, вітчизняні підприємства виявляють неймовірну стійкість та амбіційність. Ці якості дають змогу їм не лише виживати в умовах військового конфлікту, а й прагнути до глобального лідерства, розширюючи горизонти своїх міжнародних можливостей та ефективно їх використовуючи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1727
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 073 Менеджмент освітньо-професійної програми «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності»



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.