Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1742
Title: Дослідження показників якості молочних товарів, які реалізуються в роздрібній торговельній мережі
Authors: Єськов, І. В.
Keywords: Якість
показники якості
молоко
властивості
Issue Date: 2024
Publisher: ХНТУ
Citation: Єськов, І. В. Дослідження показників якості молочних товарів, які реалізуються в роздрібній торговельній мережі : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / І. В. Єськов ; наук. керівник д-р техн. наук, проф. А. Ю. Горбовий. ‒ Хмельницький : ХНТУ, 2024.
Abstract: Рівень споживання молочних продуктів із мас-маркету значно перевищує споживання сільськогосподарської продукції, основна увага під час оцінки молока та молочних продуктів має бути направлено на продукцію із мереж роздрібної торгівлі. Із урахуванням біологічних властивостей та високої потреби населення у доброякісній молочній продукції необхідний аналіз якості питного молока як одного із основних продуктів споживчого кошика. Метою роботи було дослідження якості питного молока, що реалізується у роздрібно-торговельній мережі м. Хмельницький. Об'єктом дослідження у роботі обрано 5 зразків питного молока, яке реалізується у роздрібній торговельній мережі. Предметом дослідження є процес визначення показників якості питного молока. Методи дослідження, які було використано під час виконання роботи - систематизації та класифікації, порівняльний метод, органолептичні та фізико-хімічні методи визначення показників якості молока, статистичний метод для обробки результатів проведених досліджень. У першому розділі проведено огляд літератури за темою роботи, я якому проведено аналіз ринку молочних товарів, технологію виготовлення молока, його властивості та фальсифікацію. У другому розділі охарактеризовано загальну методику проведення дослідження. У третьому розділі проведено дослідження органолептичних та фізико-механічних показників якості молока різних торговельних марок вітчизняного виробництва, які реалізуються у роздрібній торговельній мережі. У четвертому розділі розглянуто фактори ризику, які впливають на якість молока та надано рекомендації щодо підвищення його якості. За результатами роботи зроблено висновки.
URI: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1742
Appears in Collections:Спеціальність 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.