Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2048
Назва: Розробка модуля звукової генерації для навчальної ігрової системи
Автори: Куліш, О. О.
Ключові слова: UNITY
комп’ютерна гра
С#
модуль генерації саундтрека
Дата публікації: 2025
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Куліш, О. О. Розробка модуля звукової генерації для навчальної ігрової системи : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / О. О. Куліш ; наук. керівник доц., канд. техн. наук Н. О. Козуб. ‒ Хмельницький : ХНТУ, 2025. ‒ 69 с.
Короткий огляд (реферат): Дана кваліфікаційна робота бакалавра на тему «Розробка модуля звукової генерації для навчальної ігрової системи» - це розробка модуля для генерації саундтрека для гри на мові програмування С# та на багатоплатформовому інструменті для розроблення відеоігор і застосунків, і рушій, на якому вони працюють - Unity. Актуальність теми кваліфікаційної роботи. Комп'ютерні ігри сьогодні присутні в житті будь-якої людини, як би вона до них не відносилась (сучасні підлітки взагалі проводять за екраном по кілька годин на день). У цій індустрії працює досить багато професійних фірм з величезним бюджетом, фахівці створюють нові сюжети ігор, кінцевий продукт стає все яскравішим і динамічнішим. Такий вибух зростання популярності Game - галузі вимагає збільшення обсягу спілкування та обговорення її розвитку. Це свідчить про те, що комп'ютерні ігри вже не лише розважальні продукти, а й важливі інструменти для навчання, дослідження та взаємодії. Їх вплив на суспільство і культуру продовжує зростати, а майбутнє цієї галузі відкриває нові можливості і досягнення. Мета кваліфікаційної роботи бакалавра – розробка модуля генерації саундтрека для гри на С# та Unity. Об`єкт проектування – процес розробки комп’ютерної гри і рушій, на якому вони працюють – Unity. Предмет проектування – модуль генерації саундтрека для гри на Unity. Гра була б неповною без будь-якого звуку, будь то музичне тло або звукові ефекти. Аудіосистема Unity гнучка та потужна. Вона може імпортувати більшість стандартних аудіо форматів та має складні функції для відтворення звуків у 3D просторі, з опціональними ефектами, такими як застосування відлуння та фільтрації. Unity також може записувати аудіо з будь-якого доступного мікрофона на комп'ютері користувача, для використання під час гри або для зберігання та передачі. В результаті виконання випускної роботи створено генерації саундтрека для гри на Unity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2048
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 121 Інженерія програмного забезпечення



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.