Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2051
Назва: | Розробка мережевої кооперативної гри на рушії Unity з інтеграцією Steamworks API |
Автори: | Мазуренко, М. Ю. |
Ключові слова: | Unity 6 Netcode for Game Objects Steamworks API ScriptableObject кооперативна гра мережевий мультиплеєр квестова система |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | ХНТУ |
Бібліографічний опис: | Мазуренко, М. Ю. Розробка мережевої кооперативної гри на рушії Unity з інтеграцією Steamworks API : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / М. Ю. Мазуренко ; наук. керівник ст. викл. О. О. Боскін. ‒ Хмельницький : ХНТУ, 2025. ‒ 51 с. |
Короткий огляд (реферат): | Кваліфікаційна робота бакалавра має такі структурні частини: вступ, чотири розділи, висновки, список використаних джерел та додатки. У вступі сформульовано мету роботи – розробку мережевої кооперативної гри жанру partycook на рушії Unity 6 з інтеграцією Steamworks API, що забезпечує зручний користувацький досвід. Перший розділ присвячено огляду поточних трендів індустрії, аналізу популярних party-cook-проєктів, порівнянню наявних мережевих рішень і формуванню функціональних та нефункціональних вимог до гри. Другий розділ охоплює побудову UML-діаграм, діаграм потоків даних (DFD) і моделей компонентів, розробку архітектури клієнт-сервер/хост-клієнт на основі Netcode for Game Objects, проєктування систем рецептів і квестів на ScriptableObject, а також макетування інтерфейсів із застосуванням UI Toolkit (меню) та GameObject-UI (ігрова сцена). Третій розділ деталізує імплементацію мережевих об’єктів, алгоритмів синхронізації стану, інтеграцію Steamworks API, реалізацію модулів фізичної взаємодії, організацію збереження даних рецептів та квестів і створення користувацьких сценаріїв. Четвертий розділ зосереджений на функціональному, мережевому та навантажувальному тестуванні, перевірці коректності синхронізації, оцінці продуктивності та юзабіліті, що підтвердило стабільність геймплею, безпеку з’єднань і зручність інтерфейсу. У висновках узагальнено результати, підтверджено досягнення поставленої мети та запропоновано напрями подальшого масштабування. Список використаних джерел містить літературу з розробки ігор, мережевих технологій та UX-дизайну, а додатки включають діаграми, фрагменти коду, скріншоти геймплею та інструкцію користувача. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2051 |
Розташовується у зібраннях: | Спеціальність 121 Інженерія програмного забезпечення |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Мазуренко М. Ю. Розробка мережевої кооперативної гри на рушії Unity з інтеграцією Steamworks API.pdf | 673.51 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.