Please use this identifier to cite or link to this item:
http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2053
Title: | Розробка змагальної платформи для Counter Strike з підтримкою матчів та соціальних функцій |
Authors: | Махмудов, Т. М. |
Keywords: | Веб-система кіберспорт матчмейкінг автоматизований підбір ігрові сервери |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | ХНТУ |
Citation: | Махмудов, Т. М. Розробка змагальної платформи для Counter Strike з підтримкою матчів та соціальних функцій : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / Т. М. Махмудов ; наук. керівник ст. викл. О. О. Боскін. ‒ Хмельницький : ХНТУ, 2025. ‒ 94 с. |
Abstract: | Кваліфікаційна робота бакалавра містить такі структурні частини: вступ, чотири розділи, висновки, список використаних джерел та додатки. У вступі визначено мету роботи – розробку веб-платформи для організації та проведення кіберспортивних змагань у CS:GO та CS2 з автоматизованою системою підбору гравців, інтеграцією зі Steam та збором ігрової статистики. Перший розділ "Розробка вимог, проектних специфікацій та проекту веб-платформи для змагань" присвячено аналізу існуючих рішень, формуванню вимог до системи, проектуванню архітектури, структури бази даних та механізмів матчмейкінгу. Другий розділ "Проєктування програмного продукту" охоплює обґрунтування вибору технологій (Node.js, Next.js, Socket.IO, MySQL), проектування серверної та клієнтської частин, розробку архітектури WebSocket модулів, алгоритмів підбору гравців, інтеграції зі Steam та структури користувацького інтерфейсу. Третій розділ "Розробка програмного продукту" деталізує процес створення основних модулів, реалізацію серверної та клієнтської логіки, впровадження алгоритмів матчмейкінгу, інтеграцію з ігровими сервісами та розробку інтерфейсу користувача. Четвертий розділ "Тестування програмного продукту" зосереджений на побудові тест-плану, функціональному, інтеграційному, системному та навантажувальному тестуванні, а також перевірці безпеки та зручності користувацького інтерфейсу. У висновках підсумовано результати роботи, підтверджено досягнення поставленої мети та окреслено перспективи подальшого розвитку платформи. Список використаних джерел включає літературу звеб-розробки, кіберспорту, баз даних і тестування, а додатки містять діаграми, скріншоти інтерфейсу та фрагменти програмного коду. |
URI: | http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2053 |
Appears in Collections: | Спеціальність 121 Інженерія програмного забезпечення |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Махмудов Т. М. Розробка змагальної платформи для Counter Strike з підтримкою матчів та соціальних функцій.pdf | 489.5 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.