Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2055
Назва: | Розробка комп'ютерної гри на рушії Unreal Engine у жанрі Immersive Sim з елементами Stealth |
Автори: | Охременко, М. Г |
Ключові слова: | Unreal Engine C++ комп’ютерні ігри відеоігри Immersive Sim Stealth ігрові механіки |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | ХНТУ |
Бібліографічний опис: | Охременко, М. Г. Розробка комп'ютерної гри на рушії Unreal Engine у жанрі Immersive Sim з елементами Stealth : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / М. Г. Охременко ; наук. керівник доц., канд. техн. наук Н. О. Козуб. ‒ Хмельницький : ХНТУ, 2025. ‒ 83 с. |
Короткий огляд (реферат): | Кваліфікаційна робота бакалавра містить наступні структурні частини: вступ, чотири розділи, висновки та список використаних джерел. Перший розділ «Аналіз предметної області» складається з таких підрозділів: «Аналіз жанру Immersive Sim», «Аналіз жанру Stealth», «Ігрові механіки жанрів Immersive Sim та Stealth», «Дизайн рівнів ігор в жанрах Immersive Sim та Stealth», «Огляд рушія Unreal Engine для створення комп’ютерних ігор» і «Висновок до розділу 1». Розділ описує дослідження жанрів Immersive Sim та Stealth, огляд ігор цих жанрів, притаманні ігрові механіки та дизайн рівнів. Також розділ містить огляд рушія Unreal Engine як інструмента для розробки комп’ютерних ігор. Другий розділ «Аналіз вимог та розробка проєктних специфікацій» складається з наступних підрозділів: «Вимоги до програмного продукту», «Концепція гри», «Розробка проєктних специфікацій», «Побудова діаграми прецедентів» та «Висновок до розділу 2». Розділ описує усі вимоги до створюваного програмного продукту, визначає концепції гри, а також функціональні і нефункціональні специфікації. Третій розділ «Проєктування програмного продукту» містить такі підрозділи: «Проєктування класів гри», «Проєктування ігрових механік та систем», «Проєктування рівня гри» та «Висновки до розділу 3». Розділ описує проєктування усіх необхідних аспектів гри, засновуючись на вимогах. Четвертий розділ «Розробка гри» складається з таких підрозділів: «Програмна реалізація механік гри», «Програмна реалізація штучного інтелекту», «Створення рівня гри», «Інструкція користувача», «Перспективи розвитку» та «Висновки до розділу 4». У розділі описана програмнареалізація усіх спроєктованих елементів гри, розглянуто перспективи розвитку гри, надано інструкцію користувача. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2055 |
Розташовується у зібраннях: | Спеціальність 121 Інженерія програмного забезпечення |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Охременко М. Г. Розробка комп'ютерної гри на рушії Unreal Engine у жанрі Immersive Sim з елементами Stealth.pdf | 651.25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.