Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2084
Назва: Дизайн ігрової 3Д моделі персонажу
Автори: Індиченко, А. В.
Ключові слова: 3D
скульпт
топологія
анатомія
дизайн
Дата публікації: 2025
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Індиченко, А. В. Дизайн ігрової 3Д моделі персонажу : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / А. В. Індиченко ; наук. керівник ст. викл. С. О. Кузнєцова. – Хмельницький : ХНТУ, 2025. – 51 с.
Короткий огляд (реферат): В роботі розглянуті питання щодо розробки 3D моделі. Метою роботи було створити 3D модель для використання у ігрових двигунах або программах для анімації. Для досягнення поставленої мети були вирішені такі основні завдання, як: вивчення сучасних методів та тенденцій діяльності при створенні моделей, ознайомлення з основними етапами проектування об'єктів комп’ютерної графіки. Практична значимість даної роботи полягала у використанні результатів роботи в анімації, відеоіграх.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2084
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 022 Дизайн

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Індиченко А. В. Дизайн ігрової 3Д моделі персонажу.pdf442.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.