Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2084
Назва: | Дизайн ігрової 3Д моделі персонажу |
Автори: | Індиченко, А. В. |
Ключові слова: | 3D скульпт топологія анатомія дизайн |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | ХНТУ |
Бібліографічний опис: | Індиченко, А. В. Дизайн ігрової 3Д моделі персонажу : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / А. В. Індиченко ; наук. керівник ст. викл. С. О. Кузнєцова. – Хмельницький : ХНТУ, 2025. – 51 с. |
Короткий огляд (реферат): | В роботі розглянуті питання щодо розробки 3D моделі. Метою роботи було створити 3D модель для використання у ігрових двигунах або программах для анімації. Для досягнення поставленої мети були вирішені такі основні завдання, як: вивчення сучасних методів та тенденцій діяльності при створенні моделей, ознайомлення з основними етапами проектування об'єктів комп’ютерної графіки. Практична значимість даної роботи полягала у використанні результатів роботи в анімації, відеоіграх. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2084 |
Розташовується у зібраннях: | Спеціальність 022 Дизайн |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Індиченко А. В. Дизайн ігрової 3Д моделі персонажу.pdf | 442.23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.