Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2136
Назва: Дослідження комунікаційної політики підприємства. (на матеріалах ТОВ «Автосвіт – ХХІ століття»)
Автори: Журавель, Д. А.
Ключові слова: Комунікаційна політика
фінансові показники
аналіз комунікаційної політики
оцінка ефективності
Дата публікації: 2025
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Журавель, Д. А. Дослідження комунікаційної політики підприємства. (на матеріалах ТОВ «Автосвіт – ХХІ століття») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / Д. А. Журавель ; наук. керівник доц., канд. екон. наук О. В. Кокорєва. – Хмельницький : ХНТУ, 2025. – 74 с.
Короткий огляд (реферат): В результаті виконання кваліфікаційної роботи бакалавра було: визначено поняття, цілі та основні завдання комунікаційної політики підприємства; розглянуто механізм формування та реалізації комунікаційної політики підприємства; розглянуто існуючі методичні підходи до оцінки ефективності комунікаційної політики підприємства; проведено аналіз фінансово-господарської діяльності ТОВ «Автосвіт – XXI століття; проведено оцінку маркетингової політики комунікацій: методом аналізу ієрархій; здійснено оцінку ефективності комунікаційної політики підприємства; запропоновано заходи щодо покращення комунікаційної політики ТОВ «Автосвіт – ХХІ століття»; зроблено прогноз економічної ефективності запропонованих заходів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2136
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 073 Менеджмент



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.