Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2139
Назва: Дослідження конкурентного потенціалу туристичного підприємства (на матеріалах Туристичного агентства «All Tours»)
Автори: Ніколайчук, В. Д.
Ключові слова: Конкурентоспроможність
потенціал підприємства
туризм
туристичне підприємство
Дата публікації: 2025
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Ніколайчук, В. Д. Дослідження конкурентного потенціалу туристичного підприємства (на матеріалах Туристичного агентства «All Tours») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / В. Д. Ніколайчук ; наук. керівник канд. екон. наук, доц. О. Є. Воскресенська. – Хмельницький : ХНТУ, 2025. – 75 с.
Короткий огляд (реферат): В результаті виконання кваліфікаційної роботи бакалавра було: наведено структуру та складові конкурентного потенціалу підприємств туристичної галузі. Охарактеризовано методичні підходи до оцінювання конкурентного потенціалу підприємства. Проаналізовано тенденції та перспективи розвитку міжнародого туризму. Розглянуто сучасний стан та перспективи розвитку вітчизняного туризму. Проведено аналіз основних конкурентів і ринкового середовища. Надано пропозиції щодо вдосконалення стратегічного управління конкурентним потенціалом. Розраховано показники економічної ефективності від запропонованих заходів щодо підвищення конкурентоспроможності досліджуваного туристичного підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2139
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 073 Менеджмент



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.