Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2144
Title: Діагностика маркетингової діяльності туристичного підприємства (на матеріалах Туристичного агентства «All Tours»)
Authors: Сліпчук, О. В.
Keywords: Маркетинг
маркетингова діяльність
туризм
туристичне підприємство
Issue Date: 2025
Publisher: ХНТУ
Citation: Сліпчук, О. В. Діагностика маркетингової діяльності туристичного підприємства (на матеріалах Туристичного агентства «All Tours») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / О. В. Сліпчук ; наук. керівник канд. екон. наук, доц. О. Є. Воскресенська. – Хмельницький : ХНТУ, 2025. – 84 с.
Abstract: В результаті виконання кваліфікаційної роботи бакалавра було: розглянуто сутність маркетингової діяльності в туристичній галузі. Визначено підходи та методи діагностики маркетингової діяльності. Охарактеризовано теоретичні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності. Досліджено міжнародний туристичноий ринок. Проаналізовано сучасний стан та тенденції розвитку вітчизняної туристичної галузі. Досліджено маркетингову діяльність досліджувального підприємства. Надано пропозиції щодо вдосконалення маркетингової стратегії агентства. Проведено оцінку ефективності від запропонованих заходів щодо діяльності досліджуваного підприємства ТОВ «All Tours».
URI: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2144
Appears in Collections:Спеціальність 073 Менеджмент



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.