Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2148
Назва: Оцінка ефективності маркетингових комунікацій підприємства (на матеріалах Туристичного агентства «All Tours»)
Автори: Школьник, К. В.
Ключові слова: Маркетинг
маркетингові комунікації
туризм
Дата публікації: 2025
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Школьник, К. В. Оцінка ефективності маркетингових комунікацій підприємства (на матеріалах Туристичного агентства «All Tours») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / К. В. Школьник ; наук. керівник канд. екон. наук, доц. О. Є. Воскресенська. – Хмельницький : ХНТУ, 2025. – 90 с.
Короткий огляд (реферат): В результаті виконання кваліфікаційної роботи бакалавра було: визначено сутнісні характеристики та функціональне призначення інструментів маркетингових комунікацій; досліджено ролі цифрових і традиційних каналів у забезпеченні ефективності маркетингових комунікацій; визначено методологічне забезпечення аналізу маркетингових комунікацій на підприємстві; проведено аналіз сучасних тенденції розвитку світового ринку туристичних послуг; вивчено особливості функціонування туристичного сектора України на сучасному етапі; проведено діагностику інструментів маркетингових комунікації в діяльності туристичного підприємства «ALL Tours»; запропонувано заходи щодо підвищення ефективності діяльності туристичного агенства ФОП «ALL Tоurs»; розраховано оцінку ефективності маркетингової діяльності ТА «ALL Tours».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2148
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 073 Менеджмент



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.